گوشی موبایل

گوشی پوکو M6 Pro 4G به بازار جهانی رسید

در کنار رونمایی سری POCO X6، برند فرعی شیائومی POCO M6 Pro 4G را نیز معرفی کرد. با این حال، اولین بار در بازارهای جهانی بوده که چنین مدلی به فروش می‌رسد. سری M پوکو یک مجموعه مقرون به صرفه بوده اما هنوز هم دارای برخی مشخصات چشمگیر است.

جدیدترین مدل به عنوان جانشین POCO M4 Pro با ارتقاء قابل توجهی از راه رسید.  پوکو M6 Pro 4G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز است. صفحه نمایش با اسکنر اثر انگشت و پوشش گوریلا گلس 5 یکپارچه شده و همچنین از استاندارد ضدپاشش آب IP54 هم بهره می‌برد.

در بخش دوربین، سیستم دوربین سه‌گانه پوکو M6 Pro 4G شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. در سوی دیگر باید به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم اشاره کرد.

گوشی پوکو M6 Pro 4G به بازار جهانی رسید

در بخش سخت افزاری، M6 Pro 4G به چیپست مدیاتک Helio G99 مجهز شده است. این چیپ با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تامین می‌کند. از نظر نرم افزاری، با HyperOS عرضه می‌شود.

M6 Pro 4G در رنگ مشکی، آبی و بنفش قابل تهیه است. قیمت نسخه پایه 8 گیگابایت رم+ 128 گیگابایتی این گوشی هوشمند 199 دلار است در حالی که مدل 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایتی به بیش از 249 دلار می‌رسد. محصول جدید برای خرید دردسترس بوده و نباید منتظر ماند.

سری پوکو ایکس 6 نیز توسط شیائومی معرفی شده که دو مدل استاندارد و پرو دارد. این دوگانه در بیشتر مشخصات یکی هستند و تنها در برخی موارد چون ظرفیت باتری، نوع پردازنده و برخی از این قبیل اختلاف کوچکی مشاهده می‌شود. پوکو همیشه سعی داشته محصولاتی خوش قیمت و جذاب را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شیائومی مراجعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا