گوشی موبایل

شیائومی به دنبال گوشی تاشو اقتصادی

انتظار می‌رود شیائومی دو گوشی تاشو به نام‌های شیائومی میکس فلیپ و میکس فولد 4 را امسال برای بازار چین معرفی کند. Fold 4 یک گوشی تاشو به صورت افقی خواهد بود که جایگزین Mix Fold 3 سال گذشته خواهد شد، در حالی که Mix Flip گوشی تاشو عمودی این شرکت خواهد بود.

یک افشای جدید نشان می‌دهد که این شرکت می‌تواند روی سومین گوشی تاشو برای بازار داخلی کار کند. طبق گفته‌های Wisdom Pikachu، شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی تاشو با قیمت پایین است. متأسفانه وی هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه به اشتراک نگذاشت. این دستگاه احتمالاً در مقایسه با Mix Fold 4 به مشخصات غیرقابل قبولی مجهز خواهد بود. تلفن تاشوی مقرون به صرفه شیائومی احتمالاً رقیب ویوو X Fold 3 با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 آینده است که گفته می‌شود یک پیشنهاد مقرون به صرفه نیز خواهد بود.

شیائومی به دنبال گوشی تاشو اقتصادی

طبق گزارش‌ها، شیائومی میکس فولد 4 به سیستم دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد. این سیستم ممکن است شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی LYT-900 و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ شود. به احتمال زیاد از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی کند و دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 است. بعید بوده که این ویژگی‌ها در گوشی تاشو مقرون به صرفه شیائومی موجود باشد.

تا جایی که به Mix Flip شیائومی مربوط می‌شود، گفته شده که به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده است. همچنین انتظار رفته این دستگاه دارای سیستم دوربین دوگانه باشد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و برند چینی قصد دارد تنوع محصول خود را افزایش دهد. برند مورد اشاره در تلاش بوده تا ویژگی‌های جذابی را در گوشی تاشو اقتصادی تعبیه کند.

تاکنون اطلاعات خاصی منتشر نشد تا به آن اشاره کرد و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این شرکت مطرح و محبوب چیست. انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود زیرا این شرکت به دنبال محصولی ارزشمند و کارآمد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا