گوشی موبایل

سری گلکسی اس 24 تا هفت سال آپدیت دریافت می کنند

منبع Android Headlines جزئیات جالب جدیدی را در مورد پرچمداران آینده سامسونگ همچون Galaxy S24، Galaxy S24 Plus و Galaxy S24 Ultra منتشر کرده است.

گزارش شده که دستگاه‌ها نه برای پنج سال، همانطور که در حال حاضر برای شرکت کره‌ای مرسوم است، بلکه به مدت هفت سال آپدیت می‌شوند. یعنی تا سال 2031 آپدیت دریافت خواهند کرد و مدت زمان طولانی می‌توانند. علاوه بر این یک نکته مهم است که ما فقط در مورد به‌روزرسانی امنیتی صحبت نمی‌کنیم، تلفن‌های هوشمند هفت به‌روزرسانی اندروید را دریافت خواهند کرد و تعداد نامعلومی از تکرارهای رابط کاربری اختصاصی One UI سامسونگ.

این مرحله مطمئناً کسانی را که از قبل به گلکسی اس 24 چشم دوخته‌اند خوشحال می‌کند، اما نمی‌توان آن را انحصاری صنعت نامید، اپل تقریباً همان مدت پشتیبانی نرم‌افزاری دارد و گوگل پیشتر هفت سال پشتیبانی از پرچمداران پیکسل 8 و پیکسل 8 را اعلام کرده بود.

سری گلکسی اس 24 تا هفت سال آپدیت دریافت می کنند

در دیگر خبرها تبلت Galaxy Tab Active 5 سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد. تبلت Active جدید که برای استفاده سخت ساخته شده، دارای ساختاری بادوام و مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی سخت است. در حالی که این شرکت تمام مشخصات و ویژگی‌ها را فاش کرده، جزئیات مربوط به قیمت و در دسترس بودن آن هنوز در انتظار است.

ابعاد Galaxy Tab Active 5 بیش از  126.8 در 213.9 در 10.1 میلیمتر و وزن آن 433 گرم است. این دستگاه مقاوم به استانداردهای MIL-STD-810H همراه بوده و دارای سه دکمه فیزیکی به همراه باتری قابل تعویض توسط کاربر است. با پوشش محافظ ورودی، تبلت در سقوط از ارتفاع 12 متری بدون آسیب باقی می‌ماند. دارای استاندارد IP68 برای قابلیت ضدآب بوده و از شیشه محافظ گوریلا گلس 5 هم بهره می‌برد و شامل قلم اس پن هم می‌شود.

Galaxy Tab Active 5 دارای یک پنل 8 اینچی LCD بوده که وضوح 1920 در 1200 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. برای سلفی، دوربین 5 مگاپیکسلی دارد و پنل عقب آن دارای دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار است که از فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر پیرامون سری اس 24 باید منتظر ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا