گوشی موبایل

ویژگی «جستجوی حلقه‌ای» Galaxy AI جستجو با تصاویر را آسان‌تر می‌کند

Circle Search

هدف سامسونگ تحت عنوان «هوش مصنوعی گلکسی» یا Galaxy AI ارتقای تجربه کاربر با ادغام فناوری‌های هوش مصنوعی در دستگاه‌های سری گلکسی اس 24 آینده است.

برخی شایعات قبلی پیشتر به ترجمه تماس بلادرنگ و ویژگی‌های پیشرفته ویرایش عکس سری پرچمداران آینده سامسونگ اشاره کرده بودند. افشاگر احمد کوایدر ویژگی متمایزی به نام جستجوی حلقه‌ای یا Circle Search را فاش می‌کند و به روشی نوآورانه برای تعامل با عکس‌ها اشاره دارد. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که کاربران می‌توانند به سادگی با کشیدن یک دایره در اطراف آنها، موارد موجود در عکس را جستجو کنند.

علاوه بر این، بینش‌های یک افشاگر قابل اعتماد دیگر، آلوین، نشان می‌دهد که سامسونگ هوش مصنوعی گلکسی را عمیقاً در برنامه‌های ضروری مانند صفحه کلید سامسونگ و سامسونگ نوت ادغام می‌کند. یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی در صفحه‌کلید سامسونگ، تشخیص صدا و تبدیل آن به آهنگ متفاوت است. طبق شایعات، کیبورد سامسونگ پنج زنگ مختلف از جمله حرفه ای، غیر رسمی و یکی که شامل استفاده از ایموجی است را تشخیص می‌دهد.

به نظر می‌رسد قابلیت‌های شایعه‌شده به اندازه کافی قانع‌کننده هستند تا کاربران را ترغیب کنند تا از صفحه کلیدهای محبوب دیگر مانند Gboard استفاده کنند. این نشان می‌دهد که سری گلکسی S24 نه تنها برای مهارت فنی بلکه در تلاش برای ارائه یک رابط کاربری بصری تر و کارآمدتر است.

ویژگی «جستجوی حلقه‌ای» Galaxy AI جستجو با تصاویر را آسان‌تر می‌کند

یکی از ویژگی‌های برجسته هوش مصنوعی پرچمدار آینده سامسونگ، توانایی تلفن‌های جدید برای خلاصه‌سازی صفحات وب است که به کاربران یک دید کلی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، شایعه شده که دستگاه‌ها می‌توانند لحن متن نوشته شده را تشخیص دهند و به کاربران امکان ویرایش آن را برای مطابقت با یک لحن خاص، خواه حرفه‌ای یا معمولی، ارائه دهند. این ویژگی‌ها تعهد سامسونگ به استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش ارتباطات و بهره‌وری را برجسته می‌کند.

گزارش همچنین حاکی از آن است که Galaxy S24 Ultra از هوش مصنوعی در تبدیل یادداشت‌های دست نویس ساخته شده با قلم S به فرمت‌های مختلف مانند ایمیل حرفه‌ای یا دعوت‌نامه متنی بهره خواهد برد. این ادغام هوش مصنوعی در عملکرد S Pen نشان دهنده تعهد سامسونگ به نوآوری در جنبه‌های مختلف تجربه تلفن هوشمند است.

از آنجایی که سامسونگ سری گلکسی اس 24 را در مقابل رقبایی مانند پیکسل 8 قرار می‌دهد که به دلیل قابلیت‌های هوش مصنوعی شناخته شده است، ترکیب این ویژگی‌های پیشرفته می‌تواند به گلکسی اس 24 یک مزیت رقابتی بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا