گوشی موبایل

سری گلکسی اس 24 سنت شکنی می کنند

گوگل با اعلام اینکه گوشی‌های پیکسل 8 به مدت هفت سال پشتیبانی خواهند شد، دنیای فناوری را شوکه کرد. ما فقط در مورد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و امنیتی صحبت نمی‌کنیم، بلکه به معنای ارتقاء سیستم عامل اصلی است.

به نظر می‌رسد که سامسونگ به دنبال گوگل است، زیرا گوشی‌های گلکسی اس 24 آینده می‌توانند به مدت هفت سال از پشتیبانی نرم‌افزاری برخوردار شوند. برای درک این موضوع، قبل از اینکه گوشی‌های پیکسل 8 سازگاری خود را از دست بدهند، حروف الفبای اندروید تمام می‌شود. این یک قدم بسیار بزرگ برای گوگل بود، زیرا پیشتر به مدت سه سال از دستگاه‌های خود پشتیبانی می‌کرد. این به عنوان واکنشی به سامسونگ در نظر گرفته شد که برنامه ارتقای خود را برای ارائه چهار ارتقاء سیستم عامل اصلی به تلفن‌های خود در طی پنج سال به‌روزرسانی امنیتی در سال 2020 انجام داده است.

گلکسی اس 24 به تازگی از نمایشگاه CES 2024 در مرکز توجه دنیای فناوری قرار گرفته است. این گوشی‌ها قرار است بهترین سخت افزار موجود در بازار را به ارمغان بیاورند. با این حال، آنچه امروز به اندازه عملکرد آن مهم است، عملکرد آن در مسیر محسوب می‌شود. اکثر افراد دوست دارند گوشی آنها برای مدت طولانی پشتیبانی شود. این به ویژه در صورتی صدق کرده که بیش از 1000 دلار برای آنها خرج کنند.

سری گلکسی اس 24 سنت شکنی می کنند

 سامسونگ زمانی که پنج سال پشتیبانی نرم افزاری را معرفی کرد به این موضوع فکر نمود. با این حال، طبق یک فاش جدید، به نظر می‌رسد که سامسونگ از دستگاه‌های خود به مدت 7 سال پشتیبانی خواهد کرد. هر زمان که در مورد پشتیبانی نرم افزار صحبت می‌کنیم، همیشه باید بین به‌روزرسانی نرم افزار و ارتقاء سیستم عامل تفاوت قائل شویم.

به‌روزرسانی نرم افزار معمولاً به آپدیت امنیتی و سایر به‌روزرسانی جزئی اشاره دارد. ارتقای سیستم عامل گوشی شما را به نسخه اصلی بعدی اندروید می آورد. خوب، به نظر می‌رسد که سامسونگ هفت سال ارتقاء سیستم عامل اصلی را ارائه خواهد کرد. این بدان معناست که گوشی‌های گلکسی اس 24 می‌توانند تا نسخه 21 اندروید را دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا