گوشی موبایلهوش مصنوعی

قابلیت هوش مصنوعی سری اس 24 از 27 دی در دسترس است

سری گلکسی اس 24 سامسونگ قرار است هفته آینده در اولین رویداد گلکسی Unpacked سال 2024 این برند معرفی شود و انتظار می‌رود این شرکت چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی را در گوشی‌های جدید معرفی کند.

در حالی که مشتریان باید چند روز منتظر بمانند تا این گوشی‌ها پس از عرضه به بازار برسند، این شرکت کره جنوبی اعلام کرده است که کاربران می‌توانند از 17 ژانویه ویژگی‌های هوش مصنوعی را روی گوشی‌ها در شهرهای منتخب آزمایش کنند.

اوایل این هفته، سازنده گوشی‌های هوشمند اعلام کرد که 9 فضای Galaxy Experience را در بانکوک، بارسلونا، برلین، دبی، لندن، نیویورک، پاریس و سئول افتتاح می‌کند. این مناطق اختصاصی به مشتریان این امکان را می‌دهد که آخرین ویژگی‌های هوش مصنوعی را در سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24 که قرار است در 17 ژانویه در رویداد بعدی گلکسی Unpacked سامسونگ رونمایی شوند، تست کنند.

سامسونگ پیشتر برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی همراه با سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24، از جمله ویژگی‌های دوربین جدید را که اخیراً در ویدیوی «زوم با گلکسی AI» نشان داده شده است، معرفی کرد. گفته می‌شود سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا دارای نسخه پیشرفته‌ای از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 است و احتمالاً در مقایسه با نسل قبلی، قابلیت‌های زوم بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهد.

قابلیت هوش مصنوعی سری اس 24 از 27 دی دردسترس است

سایر ویژگی‌های هوش مصنوعی که به همراه تلفن ارائه می‌شوند عبارتند از توانایی کشیدن دایره‌هایی در اطراف کلمات برای جستجوی آنها و امکان پاک کردن سوژه از ویدیو. طبق برنامه ارائه شده توسط سامسونگ، مکان‌های Galaxy Experience Space به مشتریان این امکان را می‌دهند که سری سامسونگ Galaxy S24 را در بانکوک، برلین، لندن، نیویورک و پاریس بین 17 ژانویه تا 14 فوریه آزمایش کنند. این شرکت به بازدیدکنندگان در نیویورک اجازه می‌دهد. تا 16 فوریه این گوشی را امتحان کنید و همچنین میزبان فعالیت‌های دیگر در محل برگزاری خواهد بود.

در همین حال، مشتریان در دبی و سئول می‌توانند گوشی‌ها را بین 18 ژانویه تا 15 فوریه آزمایش کنند. سامسونگ همچنین از 15 فوریه این گوشی‌ها را به بارسلون خواهد آورد و Galaxy Experience Space تا 29 فوریه، روز پایان MWC 2024، برای بازدیدکنندگان باز خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا