گوشی موبایل

انتشار اطلاعاتی از قدرت زوم سری گلکسی اس 24

منابع Android Headlines و ایوان بلاس، افشاگر معروف، تقریباً به طور همزمان مطالب بازاریابی را در مورد تلفن‌های هوشمند سامسونگ از سری گلکسی اس 24 افشا کردند. اسناد Android Headlines مشخصات دوربین گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 اولترا را تایید می‌کند.

گلکسی اس 24 دارای سه سنسور با رزولوشن 12، 50 و 10 مگاپیکسل است. حسگر اصلی یک “زوم با کیفیت اپتیکال” 2 برابر را ارائه می‌دهد. یک ماژول با سنسور 10 مگاپیکسلی مسئول زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود.

دوربین اصلی گلکسی اس 24 اولترا دارای چهار سنسور با رزولوشن 200، 50، 12 و 10 مگاپیکسل است. با وجود رزولوشن فوق العاده 200 مگاپیکسلی، سنسور اصلی همچنان “زوم با کیفیت اپتیکال” 2 برابر را ارائه می‌دهد، اما ماژول جدید با سنسور 50 مگاپیکسلی به شما امکان می‌دهد با “زوم با کیفیت اپتیکال” 10 برابر عکس بگیرید.

انتشار اطلاعاتی از قدرت زوم سری گلکسی اس 24

پیش از این، افشاگر معروف Ice Universe مدعی شده بود که توانسته با تصاویر گرفته شده توسط گلکسی اس 24 اولترا با زوم 10 برابری آشنا شود و ظاهر مناسبی دارد. با این حال، هیچ مدرکی در این مورد ارائه نشد. افشا Evan Blass جالب‌تر است. مطالب منتشر شده دو عملکرد را ارائه می‌دهند که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. بنابراین، با کمک هوش مصنوعی، ترجمه فوری به زبان‌های دیگر درست در حین تماس و همچنین عملکرد جستجوی اطلاعات در مورد یک مورد با برجسته کردن آن با استفاده از قلم S (دایره برای جستجو) کار می‌کند.

مشخصات هر سه گوشی هوشمند فاش شده و همچنین می‌دانیم قاب تیتانیومی در گلکسی اس 24 اولترا نیز تایید شده است. یادآوری می‌کنیم که اولین نمایش رسمی سری گلکسی اس 24 سامسونگ در تاریخ 17 ژانویه یا 27 دی در ایالات متحده برگزار می‌شود. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کره‌ای این اطلاعات را تایید خواهد کرد یا خیر.

امیدواریم که بتوانیم با جزئیات حقیقی رو به رو شویم. احتمال تایید شدن این داده‌های فعلی هم بسیار بالا است و نباید آن را شایعه کامل دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا