گوشی موبایل

شیائومی 14 اولترا با دو لنز تله فوتو همراه است

گوشی هوشمند شیائومی 14 اولترا در حال حاضر در مرحله آزمایش نهایی قرار دارد و طبق گزارش داخلی اسمارت پیکاچو، در آینده‌ای نزدیک معرفی آن انجام خواهد شد. شایان ذکر است که Xiaomi 13 Ultra در 18 آوریل 2023 معرفی شد.

علاوه بر این، اسمارت پیکاچو همچنین فاش کرد که یک تبلت بزرگ شیائومی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز به همراه گوشی جدید عرضه خواهد شد که مشخصات آن هنوز اعلام نشده است.

با توجه به اطلاعاتی که توسط یک افشاگر مورد اعتماد با نام مستعار Digital Chat Station فاش شده است، سه پرچمدار مبتنی بر پلتفرم Snapdragon 8 Gen 3 اوپو Find X7 Ultra Satellite Communication Edition، آنر Magic6 RSR Porsche Design و شیائومی 14 اولترا، تقریباً به طور همزمان عرضه خواهند شد.

شیائومی 14 اولترا با دو لنز تله فوتو همراه است

انتظار می‌رود شیائومی 14 اولترا به دو لنز تله فوتو و باتری 5180 میلی آمپرساعتی مجهز شود. شیائومی 14 اولترا دارای صفحه نمایش با وضوح 2K و انحنای جزئی در چهار طرف خواهد بود. فریم میانی فلزی خواهد بود و انتقال از پنل عقب به فریم کناری مانند آیفون 14/13/12 دارای زاویه مناسبی خواهد بود.

افشاگر Smart Pikachu به طور دقیق از عرضه Xiaomi 13 Ultra در ماه آوریل و رونمایی تبلت‌های شیائومی پد 7 در همان رونمایی خبر داد. Digital Chat Station اولین کسی بود که مشخصات و تاریخ عرضه Redmi K60 و Xiaomi 14 را به طور دقیق گزارش کرد. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا شیائومی در تاریخ موردنظر نسل جدید پرچمداران خود را عرضه خواهد کرد یا خیر.

این برند همیشه سعی داشته پرچمدارانی برجسته ارائه دهد. محصولاتی که در نوع خود قابل توجه بوده و توانستند نظر علاقمندان را بیش از پیش جلب کنند. سری شیائومی 14 اواخر 2023 معرفی شدند، شیائومی 14 اولترا برنامه‌ریزی شده در بهار سال 2024 رونمایی شود. در هر صورت باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند تا مشخص شود این شرکت چه برنامه‌ای دارد.

احتمال اینکه بیشتر اطلاعات صحت داشته باشد کم نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا