گوشی موبایل

برخی ویژگی های شیائومی میکس 5 لو رفت

DCS اخیرا اطلاعاتی در مورد یک گوشی هوشمند پرچمدار مرموز آینده که به پردازنده قدرتمند سری اسنپدراگون 8 مجهز شده، فاش کرده است. در حالی که اطلاعات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش کرد، نام آن را ذکر نشد.

جزئیات فاش شده نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است شیائومی میکس 5 باشد. شیائومی در آگوست 2021 از شیائومی میکس 4 با تراشه اسنپدراگون 888 پلاس رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون، گوشی هوشمند سری Mix را روانه بازار نکرد، اگرچه چند گوشی تاشو با نام تجاری Mix به بازار عرضه شد. گزارش اخیر ادعا می‌کند که این شرکت ممکن است روی شیائومی میکس 5 کار کند.

در این گزارش آمده که Mix 5 که دارای شماره مدل 2503AVP01C است، ممکن بوده در سال 2025 عرضه شود. حتی DCS افشاگر ممطرح اخیراً ادعا کرد که شیائومی امسال شیائومی میکس 5 را عرضه نخواهد کرد. با این حال، در یک پست جدید Weibo، ظاهراً او اولین جزئیات را در مورد این دستگاه به اشتراک گذاشته است.

برخی ویژگی های شیائومی میکس 5 لو رفت

به گفته افشاگر، یک دستگاه جدید مرموز که در حال حاضر تحت تست بوده، انتظار می‌رود به لطف حاشیه‌های بسیار باریک در هر چهار طرف، از طراحی صفحه‌نمایش بدون حاشیه برخوردار باشد. او گفت قدرتمند است و به چیپست سری 8 اسنپدراگون مجهز. علاوه بر این، دستگاه دارای یک جفت دوربین زیر نمایشگر و یک لنز تله فوتو بوده که از زوم اپتیکال تا 4 برابر پشتیبانی می‌کند.

همانطور که مشاهده می‌شود، اطلاعات دهنده به صراحت نام شیائومی میکس 5 را در فاش نکرد. با این حال، مشخصات پیشنهادی نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند نسل بعدی گوشی های سری Mix باشد. سری میکس شیائومی مدل‌های خاص پرچمداری هستند که نمایشگر بسیار کم حاشیه داشته و از سخت افزار به شدت قدرتمندی نیز بهره می‌برند.

احتمال رفته میکس 5 در سال 2025 از راه برسد و رنگ سال 2024 را به خود نخواهد دید. جزئیات بیشتری در دست نیست تا به آن اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا