گوشی موبایل

سری اقتصادی آیفون 16 رم بیشتری دارند

سری آیفون 16 آینده ممکن است شاهد تغییر قابل توجهی در استراتژی اپل برای مدل‌های استاندارد خود باشد. شایعات حاکی از آن است که آیفون 16 و 16 پلاس می‌توانند ارتقاهای سخت افزاری را دریافت کنند که پیشتر برای همتایان پرو خود رزرو شده بود و احتمالاً شکاف عملکرد و ویژگی‌ها را کاهش می‌دهد.

جف پو، تحلیلگر فناوری اطلاعاتی در مورد این تغییرات در یادداشت اخیر سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشت. Pu پیشنهاد می‌کند که تمام مدل‌های آیفون 16 دارای 8 گیگابایت رم خواهند بود. این یک ارتقا برای مدل‌های استاندارد است، زیرا آیفون‌های 15 و 15 پلاس فعلی تنها ۶ گیگابایت حافظه دارند، به این معنی که گوشی‌های جدید می‌توانند چندین کار و برنامه‌های سخت را بهتر انجام دهند.

این تحلیلگر همچنین انتظار دارد که آیفون‌های پایه با پشتیبانی از Wi-Fi 6E که از فرکانس 6 گیگاهرتز برای سرعت دانلود و آپلود سریع‌تر استفاده می‌کند، ارائه شود، اگرچه یک روتر سازگار ضروری است. در حال حاضر فقط مدل‌های آیفون 15 پرو این ویژگی را دارند. تغییر جالب دیگر ممکن است در طراحی دوربین باشد. Pu می‌گوید که اپل در حال آزمایش یک چیدمان جدید برای دوربین‌ها، شبیه به آیفون 12 است و از طراحی مورب که در مدل‌های اخیر دیده می‌شود، فاصله می‌گیرد.

سری اقتصادی آیفون 16 رم بیشتری دارند

ما پیشتر در مورد این تغییرات احتمالی در گزارش قبلی صحبت کردیم که شامل رندرهای اولیه گوشی‌های جدید می‌شود. به نظر می‌رسد اطلاعات Pu با آنچه قبلاً می‌دانستیم مطابقت دارد. این تغییرات مدل‌های استاندارد آیفون 16 را بسیار شبیه به نسخه‌های Pro می‌کند. احتمالاً مدل‌های Pro هنوز هم ویژگی‌های منحصربه‌فردی خواهند داشت، اما تفاوت بین آن‌ها ممکن است چندان زیاد نباشد.

با این حال، به یاد داشته باشید که همه اینها هنوز فقط حدس و گمان است. برنامه‌های نهایی اپل برای آیفون 16 ممکن است قبل از اعلام رسمی آن در اواخر سال جاری تغییر کند. بنابراین، در حالی که این به‌روزرسانی‌ها عالی به نظر می‌رسند، بهتر است آن‌ها را شایعه دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا