گوشی موبایل

تصویری از وان پلاس 12R در همه جهت

سری وان پلاس 12 قرار است اواخر این ماه به صورت جهانی معرفی شود. اکنون، یک افشا جدید طراحی OnePlus 12R را فاش کرده است که تأیید می‌کند یک مدل جدید Ace 3 است که اخیراً در بازار داخلی این برند در چین رونمایی شد.

غول فناوری چینی در حال آماده شدن است تا OnePlus 12 و OnePlus 12R را در 23 ژانویه 2024 در بازار جهانی معرفی کند. اما قبل از عرضه رسمی، Roland Quandt، افشاگر صنعت، تصاویری از 12R به اشتراک گذاشت. این تصاویر با وضوح بالا نگاهی کامل به مدل 12R در گزینه‌های رنگ آبی و مشکی به ما ارائه می‌دهند. در قسمت عقب یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ قرار دارد که دارای یک دوربین سه گانه و یک ماژول فلاش LED است.

تصویری از وان پلاس 12R در همه جهت

در همین حال، قسمت جلو دارای یک صفحه نمایش منحنی با یک بریدگی سلفی وسط نمایشگر بوده و جلوه ظاهری جذابی دارد. کلیدهای تنظیم صدا و دکمه‌های پاور در سمت راست و نوار لغزنده هشدار در سمت چپ قرار دارند. برای یادآوری، OnePlus 12R دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی LTPO AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، حداکثر روشنایی 4500 نیت و وضوح 1.5K است.

در بخش سخت افزاری، این گوشی هوشمند به تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است که با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 همراه است. یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپرساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند که از شارژ سریع سیمی 100 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به 5G، WiFi 7، IR blaster، بلوتوث 5.3، GPS، NFC و پورت USB Type C اشاره کرد. رویداد زنده OnePlus 12R قرار است در تاریخ 23 ژانویه برگزار شود.

تصویری از وان پلاس 12R در همه جهت

وان پلاس همیشه سعی داشته تا محصولاتی بزرگ را روانه بازار کند. محصولاتی که طراحی شیکی داشته و از سخت افزاری قدرتمند بهره می‌برد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این شرکت چیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا