گوشی موبایل

رویت شدن گوشی Galaxy A35 در Geekbench

سامسونگ قرار است در ماه‌های آینده نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A را عرضه کند. در حالی که گلکسی A25 و A15 5G پیشتر معرفی شده‌اند، طبق گزارش‌های اخیر، گلکسی A55 و A35 در سه ماهه دوم سال 2024 وارد بازار خواهند شد.

اکنون سامسونگ گلکسی A35 در پلتفرم بنچمارک Geekbench دیده شده است. سامسونگ گلکسی A35 با شماره مدل SM-A356U در بنچمارک Geekbench فهرست شده است. این پایگاه داده به مادربردی با کد s5e8835 اشاره می‌کند و شامل چهار هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 2.40 گیگاهرتز می‌شود.  جزئیات مربوط به چیپست Exynos 1380 است.

این همان پردازنده‌ای بوده که در گلکسی A54 و M54/F54 تعبیه شد. گلکسی A35 با 6 گیگابایت رم فهرست شده و ممکن است گزینه‌های بیشتری در زمان عرضه وجود داشته باشد. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 14 به فروش خواهد رسید و از One UI 6.1 هم برخوردار است. گلکسی A35 سامسونگ در نتایج تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench امتیاز 697 و 2332 را کسب کرده است. باقی جزئیات دستگاه همچنان یک راز باقی مانده است. طبق رندرهای فاش شده، سامسونگ گلکسی A35 با طراحی پریمیومی و گوشه‌های خمیده دیده می‌شود.

رویت شدن گوشی Galaxy A35 در Geekbench

دارای فرم فاکتور جعبه‌ای با برآمدگی در لبه سمت راست است که این برند آن را Key Island می‌نامد. پنل عقب دارای سه سنسور دوربین است که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند. گفته می‌شود که محصول آینده دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی خواهد بود. اطلاعات بیشتری در دست نیست تا به آن اشاره کرد و سامسونگ امیدوار است محصول جدید بتواند موردتوجه قرار گیرد. سری گلکسی A در چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشتند و هر سال با ویژگی جدیدی طرفداران خود را متعجب می‌کنند.

پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود. دو گوشی گلکسی A35 و A55 در بهار سال 2024 رونمایی و عرضه خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا