گوشی موبایل

HMD دیگر گوشی با برند نوکیا تولید نمی کند

به نظر می‌رسد که بخش تلفن نوکیا برای همیشه از Nokia.com حذف خواهد شد زیرا این شرکت از گذشته باشکوه خود فاصله می‌گیرد. همانطور که IT Home با اشاره به Nokiamob می‌نویسد، نوکیا در نظر دارد صفحه بخش تلفن همراه را از اول فوریه از وب سایت رسمی (nokia.com/phones) حذف کند و محتوای مربوطه توسط وب سایت HMD Global ارائه خواهد شد.

به گزارش IT Home،شرکت  HMD Global بی سر و صدا hmd.com را راه‌اندازی کرده است. این رسانه ادعا می‌کند که کاربران می‌توانند «دستگاه‌های اصلی HMD، تلفن‌های کلاسیک نوکیا و برخی محصولات شریک جدید» را در این صفحه پیدا کنند.

این منبع می‌افزاید که HMD دیگر گوشی‌های هوشمند با نام نوکیا تولید نخواهد کرد. این طور پیدا است باید با برند گوشی‌های نوکیا خداحافظی باید کرد زیرا پیش از این HMD از سال 2016 قراردادی با نوکیا امضا کرده بود تا تحت این برند به تولید گوشی بپردازد. از آنجایی که پایان قراداد این دو شرکت نزدیک است، بدیهی بوده که HMD به همکاری پایان دهد و گوشی‌ها را تحت برند خود عرضه نماید.

HMD دیگر گوشی با برند نوکیا تولید نمی کند

مشخص نیست آیا تلفن‌های هوشمند آینده HMD سبک و سیاق برند نوکیا را خواهد داشت یا با تغییرات بزرگ رو به رو هستیم. همچنین مشخص نیست آیا نوکیا تصمیم دارد با برند دیگری جهت تولید گوشی استفاده کند یا خیر. تاکنون HMD و نوکیا رسما به این موضوع واکنشی نشان ندادند و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه برند فنلاندی چیست.

همیشه این کمپانی سعی داشته با توجه به سابقه درخشان خود مشتریانش را با برند محبوب خود حفظ کند. باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد. انتظار داریم بزودی دو شرکت واکنشی به این موضوع نشان دهند و حقیقت روشن شود. پیش بینی شده گزارش‌های فاش شده به حقیقت تبدیل شود و بعید است شایعه باشد.

پیش از این HMD وعده معرفی تحت برند خود را داده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا