گوشی موبایل

Samsung Galaxy Unpacked 2024: چه ساعتی و چگونه آن را تماشا کنیم؟

هر سال، سامسونگ چند رویداد Galaxy Unpacked برگزار می کند. اولین رویداد Samsung Galaxy Unpacked برای سال 2024 امروز برگزار می شود و گوشی های جدید گلکسی را در میان چیزهای دیگر به نمایش می گذارد.

به طور معمول، سامسونگ فقط گوشی های جدید را معرفی نمی کند و یک روز با آن تماس می گیرد. معمولاً سخت‌افزارهای دیگری را راه‌اندازی می‌کند و در مورد ویژگی‌های نرم‌افزاری در دستگاه‌های بی‌شمار اطلاعیه می‌دهد. همچنین گاهی اوقات میهمانان مشهور و شگفتی های دیگر وجود دارد.

اگر می‌خواهید خودتان Galaxy Unpacked را تماشا کنید، در جای درستی هستید! در اینجا چیزی است که شما باید در مورد مشاهده Unpacked و هر آنچه که انتظار داریم در آنجا ببینیم، بدانید.

رویداد Samsung Galaxy Unpacked چه ساعتی است؟

سامسونگ اولین گلکسی Unpacked 2024 را امروز، 17 ژانویه، ساعت 1 بعد از ظهر به وقت ET/10:00 PM PT برگزار خواهد کرد. شما می توانید آن را به زمان محلی خود در پیوند تبدیل کنید. این رویداد در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار خواهد شد. ویدیوی پخش زنده رسمی در بالا است، بنابراین می توانید برای تماشای آن در زمان مقرر به اینجا برگردید.

سامسونگ

تقریباً در هر نمایشگاه Unpacked، سامسونگ پیش‌سفارش‌های دستگاه‌هایی را که در همان روز معرفی می‌کند باز می‌کند. اگرچه نمی‌توانیم آن را تضمین کنیم، باید ادامه دهید و انتظار داشته باشید که پیش‌سفارش‌ها در 17 ژانویه، درست در زمان پایان رویداد، باز شود.
اگر می‌خواهید در مورد راه‌اندازی Unpacked به شما یادآوری شود و از پیش‌سفارش نهایی خود ۵۰ دلار به‌دست آورید ، حتماً Galaxy بعدی خود را با استفاده از دکمه زیر رزرو کنید.

نحوه تماشای رویداد Samsung Galaxy Unpacked

متأسفانه، ورود به رویداد فیزیکی Unpacked در سن خوزه آسان نیست. شما به دعوتنامه ای از طرف سامسونگ نیاز دارید که فقط به پرسنل رسانه ای و شرکای اختصاصی داده می شود. خوشبختانه، سامسونگ این رویداد را به صورت زنده پخش می کند تا هر کسی بتواند آن را از خانه خود تماشا کند.

ساده ترین راه برای تماشای Galaxy Unpacked 2024 در کانال رسمی سامسونگ در YouTube خواهد بود . با این حال، شما همچنین می توانید آن را در Samsung.com و از طریق حساب های مختلف رسانه های اجتماعی این شرکت تماشا کنید.

به یاد داشته باشید، پخش زنده بلافاصله در ساعت 10:00 صبح PT در 17 ژانویه شروع می شود، پس آماده باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا