گوشی موبایل

افشا اطلاعاتی از دوربین سری آیفون 16 پرو اپل

در حالی که هنوز چند ماه تا عرضه نسل بعدی آیفون باقی مانده، گزارش جدید جزئیاتی را در رابطه با سری آیفون 16 پرو آینده اپل فاش کرده است. 16 پرو و 16 پرو مکس برخی از مشخصات متریال و دوربین آنها لو رفته است.

افشاگر Digital Chat Station در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت. او ادعا کرد که غول کوپرتینویی مدل‌های آیفون 16 پرو را با دوربین اصلی 1/1.14 اینچی و لنز تله فوتو پریسکوپ عرضه خواهد کرد. دومی احتمالاً قابلیت‌های زوم پیشرفته‌تری را نسبت به نسل‌های قبلی خود ارائه می‌دهد و اولی ممکن است به بهبود دریافت نور در سنسور اولیه اشاره کند.

Digital Chat Station جزئیات بیشتری در مورد قسمت عقب به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که پنل عقب نیز تغییراتی خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس دارای پنل شیشه‌ای هستند که با استفاده از راه حل G+P ساخته شده است. این بدان معنی بوده که عقب آن قالبی از شیشه و پلاستیک است. این افشاگر اشاره می‌کند که برند چینی هوآوی نیز از تکنیک مشابهی برای گوشی‌های هوشمند آینده خود استفاده خواهد کرد.

افشا اطلاعاتی از دوربین سری آیفون 16 پرو اپل

بر اساس گزارش‌های اخیر ما، طراحی سری آیفون 16 پرو در رندرهایی فاش شد که یک دکمه اختصاصی ضبط جدید را به نمایش گذاشت. آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس همچنین دارای جزیره دینامیک کوچک‌تر در جلو، دوربین‌های ارتقا یافته و نمایشگرهای کمی بلندتر هستند. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در کنار ما باشید.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کوپرتینویی چگونه گوشی را در آینده ارائه خواهد کرد. اپل در تلاش بوده چهار مدل آیفون 16 معرفی کند که در نوع خود قابل توجه هستند. انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود. اپل قصد داشته سپتامبر 2024 نسل جدید آیفون را معرفی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا