گوشی موبایل

سری P70 هوآوی به نمایشگر OLED ساخت BOE مجهزند

با توجه به پست جدید Weibo توسط افشاگر Digital Chat Station، پیشرفت‌ها در فناوری صفحه‌نمایش خانگی، به‌ویژه اجرای فناوری 8T LTPO، تجربه و پذیرش کاربر را به‌طور قابل‌توجهی افزایش داده است.

حل موفقیت‌آمیز نگرانی‌های مربوط به محافظت از چشم از طریق اتخاذ راه‌حل‌های 3Pulse/1Pulse و کم نور با فرکانس بالا، صفحه‌نمایش‌های داخلی را در بازار رقابتی‌تر کرده است. به نظر می‌رسد که سری هواوی P70 ممکن است دارای پنل‌های نمایشگر OLED از چهار تولید کننده مختلف صفحه نمایش مستقر در چین باشد.

فاش کننده ادعا کرد که یک پرچمدار آینده به پنل‌های صفحه نمایش سازندگان محلی مانند BOE، COST، Visionox و Tianma مجهز خواهد شد. همانطور که مشخص است، هوآوی در حال حاضر پیشرفت زنجیره صنعتی داخلی را در اولویت قرار داده بوده و به جای وابستگی به برندهای خارجی، توسعه محلی را تقویت می‌کند.

از این رو، پیش بینی می‌شود که افشاگر می‌تواند در مورد سری P70 صحبت کند و انتظار می‌رود حداقل شامل سه مدل مانند P70، P70 Pro و P70 Art شود. انتظار رفته این دستگاه‌ها به جای استفاده از چیپست‌های سری 8 کوالکام مانند سایر برندها، از چیپست Kirin 9100 جدید یا چیپست Kirin 9000s موجود استفاده کنند.

سری P70 هوآوی به نمایشگر OLED ساخت BOE مجهزند

گوشی‌های پرچمدار سری P هوآوی به خاطر ارائه تجربه‌های عکاسی درجه یک شهرت دارند و همین انتظار از سری P70 نیز وجود دارد. این احتمال وجود داشته که P70 و 70 Pro دارای سنسورهای دوربین داخلی هواوی یا حسگر OmniVision باشند. از سوی دیگر، هوآوی P70 Art ممکن است به سنسور دوربین یک اینچی 50 مگاپیکسلی سونی IMX989 مجهز شود.

اطلاعات فاش شده از سری هواوی P70 نشان می‌دهد که ممکن است در سه ماهه اول امسال عرضه نشود. از این رو، این احتمال وجود دارد که خانواده P70 در مقطعی در سه ماهه دوم رونمایی شود. برای کسب جزئیات بیشتر و حقیقت باید به انتظار ادامه داد. احتمالا بیشتر جزئیات انتشاری حقیقت خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا