گوشی موبایل

کورنینگ از پوشش مقاوم گوریلا آرمور رونمایی کرد

سامسونگ آخرین نسل از پرچمداران سری گلکسی اس 24 خود را شب گذشته معرفی کرد. این گوشی‌های هوشمند با چندین ارتقاء همراه با ویژگی‌های هوش مصنوعی در مقایسه با مدل‌های قبلی خود عرضه می‌شوند.

قابل ذکر است که گلکسی اس 24 اولترا برای دوام به قاب تیتانیومی مجهز شده است. علاوه بر آن، کورنینگ پوشش شیشه گوریلا آرمور را نیز معرفی کرد و S24 Ultra اولین گوشی بوده که از آن استفاده می‌کند.

سامسونگ و کورنینگ بیش از 50 سال است که شرکای صنعتی هستند. گوریلا گلس توسط بسیاری از برندهای گوشی‌های هوشمند در دستگاه استفاده شد. با جدیدترین پوشش شیشه، کورنینگ از «شیشه» در نام مستعار دوری می‌کند. این گوشی جایگزین گوریلا گلس ویکتوس 2 قبلی می‌شود. Gorilla Armor بر روی جدیدترین سامسونگ Galaxy S24 Ultra قرار گرفته است.

کورنینگ از پوشش مقاوم گوریلا آرمور رونمایی کرد

کورنینگ می‌گوید که Gorilla Armor نوع متفاوتی از مواد پوشش گوشی هوشمند است. این پنل از 25 درصد محتوای بازیافتی قبل از مصرف تشکیل شد. سامسونگ ادعا می‌کند که Gorilla Armor در S24 Ultra ترکیبی از دوام و وضوح بصری را ارائه می‌دهد. همچنین با شیشه استاندارد معمولی موجود در گوشی‌های هوشمند بسیار متفاوت است.

گوریلا آرمور برای کاهش انعکاس تا 75 درصد تبلیغ می‌شود. این باید خوانایی را افزایش دهد و انعکاس صفحه را تقریباً در هر محیطی به حداقل برساند. از نظر دوام در آزمایش‌های آزمایشگاهی کورنینگ، Gorilla Armor نتایج بهتری در مقایسه با شیشه‌های پوششی آلومینوسیلیکات نشان داد. این شرکت همچنین یک آزمایش آزمایشگاهی Scratch Bot جدید برای نظارت بر خراش های کوچک ناشی از سایش روزانه ایجاد کرده است. Gorilla Armor نسبت به تکرارهای قبلی مقاومت بهتر و تا چهار برابر در برابر خراش را ارائه می دهد.

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به دلیل قاب تیتانیومی و گوریلا آرمور از دوام بالایی برخوردار است. می‌توانیم در هفته‌های آینده منتظر آزمایش‌های دوام باشیم که به ما اجازه می‌دهد ادعاهای Corning را تأیید کنیم.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا