گوشی موبایل

قابلیت گلکسی AI تنها تا 2025 رایگان خواهد بود

هوش مصنوعی یکی از ویژگی‌های اصلی سری جدید سامسونگ گلکسی اس 24 است، اما مجموعه ویژگی‌های Galaxy AI ممکن است در نهایت رایگان نباشد. در توضیحات سامسونگ گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا، این شرکت به طور خلاصه اشاره می‌کند که ویژگی‌های گلکسی AI تنها به مدت دو سال رایگان خواهد بود.

هنوز هیچ صحبتی در مورد هزینه این ویژگی‌ها یا اینکه آیا آنها به اشتراک نیاز دارند یا خیر وجود ندارد. بسیاری از مجموعه هوش مصنوعی Galaxy از طریق ابر اجرا می‌شود. ویژگی‌های ترجمه و چند ویژگی دیگر کاملاً روی دستگاه اجرا می‌شوند، اما برخی از تأثیرگذارترین نسخه‌های نمایشی، مانند ویرایش و رونویسی تولیدی، از طریق ابر انجام می‌شوند.

پیش از این، عکس‌های رسمی منتشر کرده بودیم که سامسونگ با آن قابلیت‌های دوربین و لنز زوم گوشی پرچم‌دار جدید Galaxy S24 Ultra را تبلیغ می‌کرد. در اطلاعیه ما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پرچمدار جدید بیابید.

در دیگر خبرها سامسونگ گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 24 را در 17 ژانویه یا 27 دی معرفی خواهد کرد. پس از انجام این کار، برند از دستگاه‌های میان رده سری A خود رونمایی خواهد کرد. گلکسی A55 امسال در صدر این خانواده قرار خواهد گرفت.

قابلیت گلکسی AI تنها تا 2025 رایگان خواهد بود

A55 به تازگی گواهی TUV Rheinland را دریافت کرده و جزئیات شارژ آن را فاش می‌کند. جزئیات گواهی که توسط The Tech Outlook فاش شده، نشان می‌دهد که گلکسی A55 با شماره مدل SM-A556B/DS، SM-A556E/DS، SM-A556E و SM-A5560 رویت شد، از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، سامسونگ از شارژ سریع 25 واتی در اکثر گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند و شارژ سریع 45 واتی را برای مدل‌های پرچمدار سری گلکسی اس خود در نظر گرفته است.

از نظر مشخصات مورد انتظار، شایعه شده که گلکسی A55 به چیپست Exynos 1480 مجهز بوده که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. احتمالاً با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 عرضه خواهد شد که انتظار رفته بزودی رونمایی شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که یک صفحه‌نمایش تخت 6.5 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن FHD+ نیز تدارک دیده شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا