گوشی موبایل
موضوعات داغ

معرفی بهترین قاب های گوشی سامسونگ گلکسی اس 24

سال جدید به معنای گوشی های جدید سامسونگ گلکسی اس است. خوشبختانه، طیف وسیعی از تلفن های امسال در واقع زیبا است. سامسونگ گلکسی اس 24 ممکن است کوچکترین از این دسته باشد، اما فقط به این دلیل که به اندازه برادران بزرگش بزرگ نیست، آن را تخفیف ندهید.

کوچکترین گوشی پرچمدار سامسونگ به لطف Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 قدرتی برابر با مدل های بزرگتر دارد، در حالی که صفحه نمایش 6.2 اینچی AMOLED نیز دارای نرخ تجدید 1 هرتز تا 120 هرتز است. این یک تایتان کوچک است که بیش از آن توانایی دارد که آن را با پسران بزرگ در بلوک بیرون بیاورد.

i-Blason Armorbox

i-Blason Armorbox

اگر می‌خواهید گلکسی اس 24 جدید شما یک زره واقعی داشته باشد، i-Blason Armorbox بهترین گزینه شماست. این قاب دو تکه تمام بدنه که از TPU ضربه‌گیر و پلی کربنات خم‌ناپذیر ساخته شده است، گوشی شما را محکم و ایمن نگه می‌دارد. پوشش دوربین داخلی با آلیاژ روی به عنوان یک پایه نگهدارنده چند زاویه ای عمل می کند، به علاوه با MagSafe سازگار است، دارای بریدگی های دقیق برای دسترسی به پورت است، لبه های برجسته ای دارد تا صفحه نمایش را به طور مناسب در برابر سطوح آسیب رسان محافظت کند، و هم از آلودگی و هم رطوبت برخوردار است. -مقاوم. همچنین محافظ صفحه نمایش داخلی با شناسه اثر انگشت کار می کند.

SUPCASE UB Pro

SUPCASE UB Pro

می ترسید گوشی جدیدتان را بیاندازید و صفحه نمایش را بشکنید؟ نباش. جعبه پرچمدار SUPCASE، Unicorn Beetle Pro یا UB Pro، یک پوسته تمام بدن ناهموار است که به دو قسمت از هم جدا شده است.

این یک قاب پشتی و یک قاب جلویی دارد که به آن چسبانده می‌شود تا مهر و موم محافظ نهایی را در اطراف لبه‌های Galaxy S24 جدید و براق شما ایجاد کند. برش‌های دقیق امکان دسترسی به تمام پورت‌های مهم را فراهم می‌کنند و همچنین با شارژ بی‌سیم سازگار است. پایه پایه داخلی به عنوان نگهدارنده حلقه ایفای نقش می کند و UB Pro یا با محافظ صفحه نمایش داخلی یا بدون آن عرضه می شود.

قاب کارت فیوژن Ringke

قاب کارت فیوژن Ringke

خط فیوژن یک کلاسیک به تمام معنا است، اما رینکه از مخلوط کردن آن هر از گاهی ترسی ندارد. قاب فیوژن کارت همه چیزهایی را که در مورد قاب‌های شفاف Ringke دوست داریم را به ارمغان می‌آورد، و یک ویژگی اضافی اضافه می‌کند: یک کوله‌پشتی کوچک که برای کارت بانکی مناسب است، بنابراین می‌توانید بدون نیاز به بسته‌بندی کیف پول یا کیف خود بیرون بروید.

کیف پول چیز زیادی به طراحی باریک کیف اضافه نمی کند و این هم یک نعمت و هم نفرین است. ظاهری براق را حفظ می‌کند، اما تنها به قیمت این که می‌توان با یک کارت کار کرد. سایر قاب‌های کوله‌پشتی می‌توانند چندین کارت، معمولا تا سه کارت را تحمل کنند، بنابراین یک ویژگی نسبتاً محدود است. اما حتی با در نظر گرفتن این موضوع، این یک کیس محکم است – اگر به یک بند شانه یا مچ وصل شده نیاز دارید، ویژگی های محافظتی خوب و دو نقطه اتصال بند را ارائه می دهد.

کیس Ghostek Atomic Slim 4

کیس Ghostek Atomic Slim 4

Ghostek یکی از مارک‌های مورد علاقه ما برای قاب‌های مقاوم است و Atomic Slim 4 نمونه‌ای عالی برای این امر است. یک قاب مقاوم، همانطور که انتظار دارید محکم و محکم است، با استفاده از یک قاب آلومینیومی با استحکام بالا و فناوری R7X برای محافظت در برابر ضربه، افتادگی، خط و خش و تقریباً هر چیزی که بتوانید تصور کنید. حاشیه‌های برجسته به این معنی است که گوشی شما در خاک قرار نمی‌گیرد یا در اثر ریزش خراشیده نمی‌شود و لبه‌های ضد لغزش آن را در دست نگه می‌دارند.

همچنین ظاهر خوبی دارد، با طراحی جذاب و طیف گسترده ای از رنگ ها. تنها راه حل ما قیمت نسبتاً گران است. Ghostek یک برند درجه یک است و قیمت بالای آن نشان دهنده آن است. اما اگر مایل به جدا شدن از پول نقد هستید، این یک انتخاب عالی است.

کیف حلقه چرخان زیزو

کیف حلقه چرخان زیزو

حلقه انگشت جدیدتر به قاب ها اضافه شده است، اما یک حلقه عالی است. زیزو با این کیس مجهز به حلقه 360 وارد بازار شده است. وقتی تا می‌شود روی قاب قرار می‌گیرد، وقتی بیرون کشیده می‌شود، چسبندگی بیشتری برای انگشتان شما ایجاد می‌کند و می‌تواند به عنوان پایه نگهدارنده عمل کند، در حالی که عناصر فلزی با پایه‌های مغناطیسی نیز کار می‌کنند.

چندین لایه ساخت به این معنی است که در اینجا نیز حفاظت خوبی وجود دارد. اما اوه پسر، خسته کننده است. وقتی صحبت از طراحی به میان می‌آید چیز کمی در مورد این مورد وجود دارد، زیرا پوسته سیاه جین ساده در بهترین حالت الهام‌بخش و در بدترین حالت خسته‌کننده است. قطعا یک مورد برای کسانی است که برایشان مهم نیست که آیا گوشی آنها ظاهر است یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا