گوشی موبایلهوش مصنوعی

پیام رسان Google چگونه با Bard AI کار می کند؟

Google Messages به زودی می تواند قدرت Bard ، ربات چت هوش مصنوعی این شرکت را دریافت کند.

Tipster and Code Sleuth Assemble Debug این ویژگی را در نسخه بتا 20240111_04_RC00 برنامه Messages مشاهده کرد. به نظر می‌رسد کاربران می‌توانند چت‌های RCS را با Bard در Google Messages آغاز کنند. کاربران همچنین ممکن است بتوانند Bard را به چت با سایر کاربران اضافه کنند.

تصویری از این ویژگی نشان می‌دهد که Bard می‌تواند به کاربران در نوشتن پیام، ترجمه زبان‌ها، شناسایی تصاویر و کشف سایر علایق کمک کند. موقعیت مکانی کاربر و چت های گذشته را برای ارائه پاسخ مطالعه می کند. به عنوان مثال، می‌توانید از بارد بخواهید به شما کمک کند تا یک پیام متنی برای رئیس‌تان بنویسید که در حال بیمار شدن است یا از او ایده‌هایی برای شام سریع بخواهید.

رشته کدهایی که در نسخه بتا یافت می شوند نشان می دهند که برای اینکه بتوانید از Bard در پیام های گوگل استفاده کنید باید 18 سال داشته باشید.

برخلاف سایر چت‌های RCS، چت‌های بارد در پیام‌ها رمزگذاری سرتاسر نخواهد بود. در توضیح نحوه کار کمک هوش مصنوعی در داخل برنامه، گوگل اشاره می‌کند که چت‌های Bard و داده‌های مرتبط به مدت 18 ماه ذخیره می‌شوند.

گوگل به وضوح اعلام می کند که کاربران نباید هیچ پیامی برای بارد بنویسند که نمی خواهند بازبین ببیند. در توضیحات آمده است: «داده‌های بررسی‌شده از حساب شما جدا شده و تا سه سال حفظ می‌شوند».

اگر Bard Activity خاموش باشد، داده ها همچنان به مدت 72 ساعت نگه داشته می شوند. با این حال، گوگل اشاره می کند که کاربران می توانند به صورت دستی این داده ها را مدیریت و حذف کنند.

در حال حاضر، این ویژگی در Google Messages کار نمی کند. کارشناس اطلاعات توانست با فعال کردن برخی از پرچم‌ها در پیام‌های Google در یک دستگاه روت شده، اسکرین‌شات‌هایی از آن بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا