گوشی موبایل

جنس تیتانیوم Galaxy S24 Ultra برای مخاطب جذاب تر است یا صفحه نمایش تخت ؟

سامسونگ به تازگی گلکسی اس 24 اولترا جدید و گران قیمت خود را معرفی کرده است .

Galaxy S24 Ultra

گلکسی اس 24 اولترا شباهت زیادی به گلکسی اس 23 اولترا دارد که قبل از آن بسیار شبیه به اس 22 اولترا بود. واضح است که سامسونگ به زبان طراحی دلخواه خود دست یافته است. و، کار می کند. مانند آن گوشی های قبلی، جدیدترین گوشی سامسونگ یک آجر بزرگ است، اما به روشی خوب. اما در واقع چه چیزی جدید است؟
در بخش سخت افزاری، واقعاً تنها دو تغییر وجود دارد.

اولین مورد، ریل تیتانیومی در کنار گلکسی اس 24 اولترا است. اپل یک معامله بازاریابی بزرگ از این روی آیفون 15 پرو انجام داد و قطعاً در آنجا بیش از حد تبلیغات شد.

من مطمئن نیستم که سامسونگ چقدر آن را روی گلکسی اس 24 اولترا فشار خواهد داد، اما در بهترین حالت واقعاً یک نکته کوچک است. قاب امسال حس بهتری دارد زیرا مات است تا براق (اما هنوز هم به اندازه کافی چسبنده است)، اما در اینجا تفاوتی در وزن وجود ندارد. گلکسی اس 24 اولترا با وزن 233 گرم همچنان یک گوشی قدرتمند است.

Galaxy S24 Ultra

تاثیر به مراتب بیشتر در اینجا صفحه نمایش است که در نهایت تخت است.
استفاده از صفحه‌نمایش تخت در گوشی‌های غول‌پیکر با قلم S Pen همیشه برای من تماس مناسبی به نظر می‌رسد، و اینکه سامسونگ اینقدر طول کشید تا بتواند وارد آن شود، پوچ است.

با این حال، ما بالاخره اینجا هستیم، و این فوق العاده است. صفحه نمایش از نظر بصری بهتر به نظر می رسد (اگرچه بله، حاشیه ها کمی بیشتر دیده می شوند) و استفاده از آن با قلم بسیار زیباتر است. همچنین باید محافظ های صفحه نمایش را برای نصب آسان تر و ارزان تر نگه دارد زیرا به هیچ روش احمقانه ای برای استفاده نیاز نخواهد بود.

من همچنین واقعاً رنگ بنفش و تضاد آن با ریل تیتانیوم را کشف کردم.
مابقی داستان گلکسی اس 24 اولترا، حداقل تا اینجای کار، به نرم افزار مربوط می شود. من مشتاقانه منتظرم تا در هفته‌های آینده سخت‌افزار را با سرعت بالا به کار ببرم (منتظر بررسی کامل ما باشید)، اما هوش مصنوعی تمرکز اصلی سامسونگ در زمان نمایش ما بود.

Galaxy S24 Ultra

من واقعاً برای ادغام این موج جدید هوش مصنوعی در زندگی خود تلاش کرده ام، اما روشی که سامسونگ بسیاری از این موارد را پیاده سازی کرده است واقعاً عالی است، به خصوص بیت های ترجمه. «ترجمه زنده» سامسونگ برای تماس‌ها، اگرچه به اندازه «صفحه تماس» گوگل در پیکسل مفید نیست، اما به همان اندازه مفید نیست.
هر چند که همه چیز خوب به نظر می رسد، اما من یک نگرانی بزرگ دارم.

گلکسی اس 23 اولترا با قیمت 1199 دلار قبلاً فروش بسیار سختی بود و اکنون سامسونگ 100 دلار بیشتر برای تلفنی می خواهد که واقعاً ذاتاً بهتر نیست.

اساساً همه ویژگی‌های سخت‌افزاری یکسانی دارد و این شرکت به هر حال همه چیزهای هوش مصنوعی را به گوشی‌های سال گذشته منتقل می‌کند. تنها نکته مهم این است که ۷ سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کنید ، اما می‌توانید آن را در پیکسل ۸ پرو با ۳۰۰ دلار کمتر دریافت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا