گوشی موبایل

لایو والپیپر های کپی شده از آیفون 15 پرو در گوشی سامسونگ S24!

سامسونگ به صورت کاملا بی سر و صدا یک ویژگی جدید تصویر زمینه قفل صفحه نمایش همیشه روشن را در نظر گرفته است که از نمایشگرهای LTPO جدید آنها بهره می برد.

Samsung Galaxy S24 Series Gets Always-on Lock Screen Wallpapers Similar to iPhone 15 Pro Models: Report

اگر فکر می کنید که این ویژگی جدید One UI 6.1 آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که بسیار شبیه به ویژگی تصویر زمینه صفحه قفل همیشه روشن اپل است که در مدل های اخیر آیفون پرو موجود است. اما به نظر می رسد سامسونگ ویژگی های خاصخود را به آن اضافه کرده است.

ه SamMobile ، این ویژگی بر روی صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) که قبلاً در دسترس بود ساخته شده است که در چندین گوشی هوشمند از برندهای مختلف در دسترس بوده است.

Samsung Galaxy S24 Series Gets Always-on Lock Screen Wallpapers Similar to iPhone 15 Pro Models: Report

ویژگی استاندارد Android AOD اساساً زمان، تاریخ و آب و هوا را به همراه تعدادی نماد از سینی اعلان‌ها نشان می‌دهد تا کاربران را در مورد آنچه در دستگاه‌هایشان نشان داده می شود، به‌روز نگه دارد.

این داده‌های قابل مشاهده تقریباً همیشه در یک پس‌زمینه سیاه (برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی) نمایش داده می‌شوند و کاربران می‌توانند آن را همیشه روشن نگه دارند، برنامه‌ریزی کنند یا بر اساس «برای نمایش ضربه بزنید».

سامسونگ همچنین به کاربران اجازه می‌دهد پس‌زمینه والپیپر صفحه قفل خود را پاک کنند و فقط سوژه را قابل مشاهده نگه دارند، که در مقایسه با روشن بودن تمام صفحه (البته در حالت کم‌نور) انرژی کمتری مصرف می‌کند.

Samsung Galaxy S24 Series Gets Always-on Lock Screen Wallpapers Similar to iPhone 15 Pro Models: Report

در حالی که به نظر می رسد عملکرد آن شبیه به ویژگی صفحه قفل همیشه روشن اپل است، اما در اصل کاملاً متفاوت است زیرا سامسونگ فقط مجموعه ای از نمادهای اعلان را همراه با زمان، تاریخ و آب و هوا نشان می دهد، در حالی که اجرای اپل در واقع یک نسخه بسیار کم نور را نشان می دهد.

منبع همچنین تأیید کرد که ویژگی جدید (اگرچه بخشی از One UI 6.1 است) در سری قدیمی‌تر گلکسی S23 ارائه نخواهد شد.

گفته می‌شود که دلیل همین موضوع، پنل‌های AMOLED جدید و کارآمدتر است که گفته می‌شود برتر از مدل‌های قدیمی‌تر هستند. بنابراین، در حال حاضر، فقط در گلکسی اس 24 اولترا ، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 در دسترس خواهد بود و به طور پیش فرض در این مدل ها روشن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا