گوشی موبایل

سامسونگ برای بهبود عملکرد دوربین های خود با اینستاگرام و اسنپ چت همکاری می کند

سری گلکسی اس 24 سامسونگ روز چهارشنبه (17 ژانویه) در جریان رویداد Galaxy Unpacked 2024 با دوربین های ارتقا یافته و ویژگی های جدید ویرایش عکس با هوش مصنوعی عرضه شد.

در طول این رویداد، برند کره‌ای گوشی‌های هوشمند اعلام کرد که با اینستاگرام و اسنپ چت همکاری می‌کند تا کیفیت دوربین را در اپلیکیشن‌ها با همان اپلیکیشن دوربین استوک سری گلکسی اس 24 ارائه کند.

Samsung has partnered with Instagram and Snapchat to ensure full camera quality in its new series of phones

با این به‌روزرسانی، این پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری عکس و ویدیوی شخص ثالث می‌توانند از قابلیت‌های دوربین اصلی Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra نهایت استفاده را ببرند .

در طول رویداد Galaxy Unpacked، سامسونگ از ادغام ویژگی‌های دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی با اینستاگرام و اسنپ چت متعلق به متا خبر داد .

این به کاربران گلکسی اس 24 امکان می‌دهد به تجربه‌های دوربین اصلی، از جمله Nightography، ویرایش تصویر با هوش مصنوعی پیشرفته Super HDR، و تثبیت‌کننده ویدیو در حین گرفتن عکس یا ویدیو با استفاده از دوربین‌های اینستاگرام یا اسنپ چت دسترسی داشته باشند.

Samsung is working with Instagram and Snapchat to improve the performance of its cameras

در گوشی‌های هوشمند نسل قبلی، دوربین‌های برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی معمولاً از منظره یاب با کاهش کیفیت و فاقد جزئیات، اسکرین شات می‌گیرند.

Galaxy S24 trio اولین دوربین گوشی هوشمندی خواهد بود که دارای عکس های HDR در اینستاگرام است.

گلکسی اس 24 اولترا دارای تنظیمات دوربین چهارگانه است که شامل یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 10 مگاپیکسلی است.

از سوی دیگر، گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی یکسانی هستند که شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی عریض، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی است. در جلو، هر سه گوشی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی سلفی هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا