گوشی موبایل

عملکرد بهتر اگزینوس 2400 در برابر اسنپدراگون 8 نسل 3 در برخی بازیها

بنچمارک‌های اولیه حاکی از آن بود که Exynos 2400 در سری گلکسی S24 ممکن است از نظر قدرت پردازش خام از اسنپدراگون 8 نسل 3 عقب باشد. با این حال، وقتی صحبت از عملکرد بازی در دنیای واقعی به میان می‌آید، Exynos 2400 یک مبارزه شگفت‌انگیز انجام داده است، حتی در برخی عناوین از رقیب خود بهتر عمل کرده است.

یک یوتیوبر به صورت جداگانه Exynos 2400 را در Galaxy S24+ و Snapdragon را در Galaxy S24 Ultra با انجام چندین بازی سخت آزمایش کرد. آزمایش با Game Booster سامسونگ و تنظیم «مدیریت عملکرد بازی جایگزین» انجام شد که عملکرد را به قیمت گرمایش بهبود می‌بخشد. بنابراین این خلاصه‌ای از این دو تست است که در یک داستان جمع آوری شده است.

عملکرد بهتر اگزینوس 2400 در برابر اسنپدراگون 8 نسل 3 در برخی بازیها

  • Genshin Impact: هر دو تراشه دارای 60 فریم بر ثانیه ثابت بودند و توانایی خود را در مدیریت عناوین سخت نیز ثابت کردند. با این حال، مقداری گلوگاه حرارتی وجود داشت که با توجه به اینکه Genshin Impact سخت‌ترین بازی گوشی‌های هوشمند است، تعجب آور نیست.
  • PUBG Mobile: هر دو چیپ اگزینوس و اسنپدراگون در سری گلکسی اس 24 توانستند به 90 فریم بر ثانیه ثابت دست یابند. اما این فقط روی تنظیمات گرافیکی Smooth بود. هنگام تغییر تنظیمات، بالاترین نرخ فریم موجود برای S24 Ultra و Exynos S24 Plus Extreme (60 FPS) بود. این بدان معناست که سامسونگ همچنان باید این تراشه‌ها را برای عملکرد بهتر با PUBG Mobile تنظیم کند.
  • PUBG New State: برای New State، هر دو گوشی از 90 FPS در تنظیمات گرافیک Ultra پشتیبانی می‌کنند. یک گزینه گرافیکی Extreme وجود دارد، اما در هیچ یک از تلفن‌ها فعال نیست، به این معنی که هنوز از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، جای بهبود وجود دارد.
  • Call of Duty: Mobile:گوشی Galaxy S24 Ultra با تراشه اسنپدراگون و ویژگی Super Resolution به سرعت 120 فریم در ثانیه صاف دست یافت، در حالی که S24+ مجهز به اگزینوس در 60 فریم بر ثانیه گیر کرد.
  • Mobile Legends: بازی سختی نیست، بنابراین هر دو گوشی آن را با سرعت ثابت 60 فریم بر ثانیه اجرا کردند.
  • Fortnite: هر دو تراشه در مبارزات به 70s کاهش یافتند، اما در غیر این صورت با سرعت 90 فریم در ثانیه کار می‌کردند.
  • War Thunder: در کمال تعجب، Exynos S24+ نسبت به اسنپدراگون S24 Ultra در این بازی دارای قابلیت ردیابی اشعه عملکرد بهتری داشت. هر دو در حدود 100 فریم در ثانیه شروع به کار کردند، اما تراشه اسنپدراگون به سرعت در مناطق شهری به 40 فریم بر ثانیه کاهش یافت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا