گوشی موبایل

بدنه تیتانیومی به کاهش وزن گلکسی اس 24 اولترا کمکی نکرد!

Samsung Galaxy S24 Ultra اولین گوشی هوشمند این شرکت است که از تیتانیوم استفاده می کند . این گوشی همانند آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس دارای قاب تیتانیومی است. نکته اینجاست که برخلاف دو آیفون، گلکسی اس 24 اولترا به همین دلیل سبک‌تر نیست .

تیتانیوم به کاهش وزن گلکسی اس 24 اولترا کمکی نکرد و این کاملا طبیعی است

Titanium didn't help the Galaxy S24 Ultra lose weight

گلکسی اس 24 اولترا 232 گرم وزن دارد ، در حالی که گلکسی اس 23 اولترا 234 گرم وزن دارد. تفاوت در اینجا فقط 2 گرم است که اساساً قابل توجه نیست. برای مقایسه، وزن آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس 187 گرم و 221 گرم است، در حالی که وزن مدل های قبلی آنها 206 گرم و 240 گرم است. این یک تفاوت قابل توجه است.

باتری نیز از نظر ظرفیت یکسان است، پس… اصل مطلب چیست؟ خوب، باید در نظر داشته باشید که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس از فولاد ضد زنگ به جای آلومینیوم برای قاب خود استفاده کرده اند. گلکسی اس 23 اولترا از آلومینیوم و یک نسخه سبک تر از آلومینیوم استفاده می کند.

بنابراین، جهش از آلومینیوم از قبل سبک به تیتانیوم ظاهراً آنطور که برخی از شما فکر می‌کردید قابل توجه نیست. با این حال، جهش از فولاد ضد زنگ به تیتانیوم، مطمئناً وجود دارد. امیدوارم این موضوع برطرف شود، زیرا برخی از افراد از وزن گلکسی اس 24 اولترا کمی ناامید شده اند.

این شرکت چند روز پیش از سری جدید گوشی های هوشمند پرچمدار خود رونمایی کرد

Samsung has partnered with Instagram and Snapchat to ensure full camera quality in its new series of phones

همانطور که بسیاری از شما می دانید، سامسونگ چند روز پیش سه گوشی هوشمند را معرفی کرد که یکی از آنها گلکسی اس 24 اولترا بود. گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس نیز وارد بازار شدند. با این حال، آن دو گوشی ساختار آلومینیومی را حفظ کردند. از نظر وزن نیز بسیار شبیه به پیشینیان خود هستند.

هر سه گوشی از اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی در ایالات متحده استفاده می کنند. اما در اروپا، گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس به جای آن به اگزینوس 2400 مجهز شده اند.

هر سه گوشی دارای روکش شیشه ای مات در پشت هستند و هر سه تغییرات جزئی در طراحی دیده اند. قاب گوشی گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس کاملاً صاف است. این دو گوشی همچنین دارای حاشیه‌های کمی نازک‌تر و نمایشگر کمی بزرگ‌تر هستند.

از سوی دیگر، گلکسی اس 24 اولترا اکنون دارای صفحه نمایش تخت است و دو طرف بالا و پایین آن کاملاً صاف هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا