گوشی موبایل

بررسی لنز دوربین گلکسی اس 24 اولترا

سری گلکسی اس 24 سامسونگ رسمی است، و حتی با وجود اینکه همه این مجموعه‌ها بخشی از خوبی‌های هوش مصنوعی را برای ارتقای سیستم دوربین خود به سطح بعدی دریافت می‌کنند، این گلکسی اس 24 اولترا است که بهترین از بهترین‌های سامی را ارائه می‌کند.

ما می‌خواستیم در مورد نحوه مقایسه دوربین تله‌فوتوی 50 مگاپیکسلی جدید 5X در مقایسه با تله‌فوتوی 10 مگاپیکسلی 10X در گلکسی اس 23 اولترا و همچنین دوربین 12 مگاپیکسلی 5X در آیفون 15 پرو مکس ، ایده‌ای داشته باشیم .

به خاطر داشته باشید که همه این دوربین ها دارای یک لنز پریسکوپ هستند که به آنها اجازه می دهد بدون نیاز به بزرگ بودن فیزیکی و اشغال فضای زیادی به زوم فوق العاده ای دست یابند.

Review of the first camera sample with the Galaxy S24 Ultra

ما همچنین می خواستیم راه حل جدید تنظیم رنگ را بررسی کنیم که قرار است رنگ ها را طبیعی تر و واقعی تر نشان دهد. اما قبل از اینکه به ادامه مطلب برویم، ابتدا نگاهی به نمونه ها بیندازیم:

وقتی سامسونگ ادعا می کند که گلکسی اس 24 رنگ های طبیعی تری دارد ، توجه زیادی لازم نیست . البته نمی توان گفت هنگام عکس گرفتن در محیطی با نور مصنوعی، ناگفته نماند که اینها فقط عکس های فوری سریعی هستند که در طول تجربه عملی ما با گوشی گرفته شده اند. همانطور که گفته شد، ظاهر بیش از حد اشباع و متضاد به نظر می رسد در حال حاضر چیزی از گذشته است.

Review of the first camera sample with the Galaxy S24 Ultra

در مورد دوربین تله‌فوتوی جدید 5X، حداقل از عکس‌های داخل خانه می‌توان تشخیص داد، به نظر می‌رسد که در زوم 10 برابری دوربین تله‌فوتوی 10 برابری قبلی خود خوب عمل می‌کند و به طور قابل توجهی بهتر از آیفون 15 پرو مکس است .

ما یک آزمایش عمیق و مناسب از این و بقیه سیستم دوربین انجام خواهیم داد، بنابراین مطمئن شوید که دوباره سری بزنید تا ببینید که S24 Ultra در مقایسه با رقبای شدید خود چگونه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا