گوشی موبایل

گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا از سرعت شبکه انحصاری 5G رایگان در T-Mobile رونمایی می کند

علاوه بر معاملات فوق‌العاده Galaxy S24 در T-Mobile که شامل نسخه رایگان Galaxy S24+ و ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان می‌شود، مشترکین Un-carrier نیز با خرید جدیدترین پرچم‌داران Galaxy، امتیاز فوق‌العاده دیگری دریافت می‌کنند.

خط Galaxy S24 اکنون برای پیش‌سفارش در سامسونگ، از جمله مدل‌های T-Mobile ، آماده است و فقط می‌توان آن را با رنگ‌های انحصاری مستقیماً در آنجا تهیه کرد:

به طور مداوم به عنوان بهترین شبکه 5G در ایالات متحده رتبه بندی می شود، پوشش سریع T-Mobile حتی سریعتر خواهد بود اگر از Galaxy S24 ، S24+ یا Galaxy S24 Ultra استفاده کنید . مجهز به جدیدترین مودم Qualcomm X75 5G به عنوان بخشی از آخرین چیپست Snapdragon 8 Gen 3 خود ، این تلفن ها می توانند آنچه را که دیگران نمی توانند ارائه دهند، ارائه دهند.

یعنی، استفاده از مزیت خوبی از تجمیع چهار حامل منحصر به فرد و تجمع حامل آپلینک که شبکه T-Mobile در حال حاضر ارائه کرده یا در آینده نزدیک پشتیبانی خواهد کرد.

The Samsung Galaxy S24 Ultra unveils T-Mobile's exclusive free 5G network speed

این پشتیبانی از ادغام اپراتور غنی به معنای سرعت آپلود 90 درصد سریع‌تر نسبت به گوشی قبلی، سری Galaxy S23 ، فقط در T-Mobile است . به گفته رئیس فناوری آن، اولف اوالدسون:

معاملات سری Galaxy S24 در T-Mobile

علاوه بر این، برنامه های T-Mobile مانند Go5G Next شامل اشتراک رایگان Hulu، Apple TV+، و حتی Netflix، برای «بهترین بسته پخش جریانی سرگرمی به صورت بی سیم» و همچنین اشتراک سالانه رایگان MLB.TV است. در اینجا همه پیشنهادات و امتیازات پیش خرید Galaxy S24 در T-Mobile آمده است :

مشتریان جدید و فعلی می توانند هنگام خرید و فروش در Go5G Plus و Go5G Next، یک Samsung Galaxy S24 + رایگان (تا 1000 دلار تخفیف در هر سری) دریافت کنند.

Samsung Galaxy S24 رایگان (800 دلار تخفیف) هنگام افزودن خط به Go5G Plus و Go5G Next نیازی به معامله نیست.

50 درصد تخفیف برای Samsung Galaxy Tab A9+ با خط تبلت.

مشتریان جدید و فعلی می توانند به ازای هر خطی که به T-Mobile می آورند، 200 دلار برای خرج کردن در T-Mobile از طریق Mastercard اعتباری مجازی دریافت کنند ، حداکثر تا پنج خط.

The Samsung Galaxy S24 Ultra unveils T-Mobile's exclusive free 5G network speed

قفل آسان: هر سال در Go5G Next آماده ارتقاء است.

هنگام خرید هر یک از دستگاه‌های جدید سامسونگ، فقط در زمان پیش‌سفارش، فضای ذخیره‌سازی را دو برابر کنید، به این معنی که گوشی 256 گیگابایتی Samsung Galaxy S24 را با قیمت مدل 128 گیگابایتی خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا