گوشی موبایل

ذنفون 11 اولترا اولین گوشی اولترا ایسوس خواهد بود

ایسوس مدت‌هاست که تولید بسیاری از مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند را متوقف کرده و تقریباً روی یک مدل پرچمدار و دستگاه‌های گیمینگ ROG تمرکز کرده است.

ظاهرا امسال ممکن است تغییراتی در این مفهوم وجود داشته باشد زیرا Zenfone 11 Ultra در انتظار ما است. این نام نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند در موقعیت‌یابی با Zenfone 9/10 متفاوت خواهد بود.

شاید Zenfone 11 ساده، اگر عرضه شود، همچنان مانند دو مدل قبلی ایسوس جمع و جور باشد، در حالی که Zenfone 11 Ultra یک پرچمدار بزرگ‌تر خواهد بود. تاکنون تنها چیزی که مشخص بوده این است که گوشی هوشمند بلوتوث 5.4 را دریافت خواهد کرد.

گواهی یکی از رگولاتورهای اندونزی نشان می‌دهد که این اعلامیه نزدیک است. ایسوس هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند ذنفون را معرفی می‌کند و سعی داشته تا سبد محصول خود را گسترش دهد. ذنفون 11 اولترا یک مدل برجسته بوده و سخت افزار قدرتمندی هم برای آن تدارک خواهد شد.

ذنفون 11 اولترا اولین گوشی اولترا ایسوس خواهد بود

اطلاعات دقیقی در دست نیست و انتظار داریم 12 گیگ رم، 256 گیگ حافظه داخلی، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، دوربین 200 مگاپیکسل و برخی دیگر را شاهد باشیم. مشخص نیست برند تایوانی در چه تاریخی این مدل را معرفی خواهد کرد و پیش بینی شده در بهار 2024 صورت گیرد.

این برند سری راگفون 8 را در چند مدل معرفی کرده که باید به مدل پرو و استاندارد اشاره کرد. احتمال دارد بزودی مدل‌های دیگری از سری ذنفون 11 معرفی شود اما در حال حاضر تنها اطلاعاتی از نسخه اولترا منتشر شد. ایسوس سابقه درخشانی داشته و سعی کرده محصولاتی ارائه دهد که موردتوجه علاقمندان قرار می‌گیرد.

پیدا نیست مدل مذکور چه سبک طراحی دارد و احتمالا باید شاهد مدلی باشیم که از نمایشگر بزرگ، رم با ظرفیت بالا و برخی دیگر بهره می‌برد. برای کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند تا مشخص شود ایسوس چگونه گوشی را در آینده نزدیک رونمایی خواهد کرد و عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا