گوشی موبایل

گلکسی اس 24 اولترا به نمایشگر ضدانعکاس مجهز است

یکی از ویژگی‌های جذاب اس 24 اولترا پوشش شیشه Corning Gorilla Glass Armor جدید بوده که فقط در سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا استفاده می‌شود، این شیشه به نوعی «ضد انعکاس» است، شیشه بسیار کمتر از شیشه گوشی‌های هوشمند دیگر تابش می‌کند.

این شیشه با مقایسه‌ای که صورت گرفته، دارای سایه کمتری نسبت به سایر تلفن‌های هوشمند است. اما صفحه نمایش نه تنها همه چیز را منعکس نمی‌کند: وقتی خاموش می‌شود، صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra تقریباً کاملاً سیاه می‌ماند.

همانطور که افشاگر Ice Universe که این تصاویر را منتشر کرد گفت: “این فناوری شیشه ضد انعکاس Corning بسیار کاربردی است.” با این حال، پوشش ضد انعکاس موثر تنها یکی از ویژگی‌های گوریلا گلس آرمور است، زیرا اول از همه، این شیشه از نمایشگر در برابر خط و خش و آسیب در اثر سقوط محافظت می‌کند.

گلکسی اس 24 اولترا به نمایشگر ضدانعکاس مجهز است

سری گلکسی اس 24 در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا معرفی شد. همگی دارای پردازنده اسنپدارگون 8 نسل 3 بوده و سخت افزار بسیار قدرتمندی دارند. اما در میان آن گلکسی اس 24 اولترا پرچمداری بی چون و چرا بوده که بهترین ویژگی‌ها را در خود دارد و نظر هر فردی را جلب می‌کند. تلفن هوشمندی که نباید آن را دست کم گرفت و در کنار ویژگی‌های قابل توجه، با داشتن چنین ویژگی نظر افراد را جلب می‌کند.

اس 24 اولترا دارای 12 گیگ رم 256 گیگ تا 1 ترابایت حافظه داخلی است. همچنین شامل دوربین عقب 200 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 فور گلکسی، باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 45 واتی و برخی دیگر می‌شود. سامسونگ همیشه سعی داشته بهترین محصولات را در میان رقبا ارائه دهد و سری اس 24 از این قاعده مستثنی نیست.

ویژگی‌هایی که در این خانواده تعبیه شده نسبت به نسل پیشین ارتقایافته بوده و طراحی بهتری هم دارند. هرچند گفته شده در سال 2025 باید طراحی کاملا متحول شده را شاهد باشیم. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا