گوشی موبایل

سامسونگ آپدیت امنیتی ماه ژانویه برای Galaxy A73 منتشر کرد

علی‌رغم اینکه سامسونگ مشغول عرضه گلکسی اس 24 در سراسر جهان است، فراموش نکرده که جدیدترین آپدیت امنیتی را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود منتشر کند. گلکسی A73 گوشی جدید سامسونگ است که به‌روزرسانی امنیتی ژانویه 2024 را دریافت می‌کند و این به‌روزرسانی در کشورهای اروپایی منتشر می‌شود.

جدیدترین آپدیت امنیتی برای Galaxy A73 با نسخه نرم افزاری A736BXXS6DXA1 ارائه می‌شود. در حال حاضر در ترکیه در دسترس بوده، اما ما انتظار داریم که در چند روز آینده در سراسر اروپا عرضه شود. مناطق دیگر می‌توانند به‌زودی دنبال شوند. حجم فایل این به‌روزرسانی کمتر از 500 مگابایت است، بنابراین می‌توانید آن را حتی با استفاده از اتصال سلولی خود دانلود کنید. آپدیت امنیتی ژانویه 2024 موجود در این به‌روزرسانی حدود 75 نقص امنیتی را که در نرم‌افزار قبلی کشف شده بود، برطرف می‌کند.

اگر گلکسی A73 دارید و در اروپا زندگی می‌کنید، زمان آن رسیده است که آپدیت جدید گوشی هوشمند خود را بررسی کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید.

سامسونگ آپدیت امنیتی ماه ژانویه برای Galaxy A73 منتشر کرد

سامسونگ گلکسی A73 را در اوایل سال 2022 با اندروید 12 عرضه شد. سامسونگ وعده داده است که چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید را برای گوشی هوشمند منتشر کند. این به‌روزرسانی اندروید 13 را در اواخر سال 2022 و آپدیت اندروید 14 را در اواخر سال 2023 منتشر کرد. بنابراین، دو آپدیت دیگر سیستم عامل اندروید در آینده برای گلکسی A73 ارائه می‌شود. این شرکت می‌تواند در چند ماه آینده به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای دستگاه منتشر کند.

برند کره‌ای درصدد بوده آپدیت One UI 6.1 را برای چند مدل مختلف از محصولات خود منتشر کند. آپدیتی که ویژگی‌های هوش مصنوعی به گوشی‌های این برند اضافه کرده و تجربه کاربری هوشمندانه‌ای را رقم‌ می‌زند. شرکت سامسونگ هر سال ویژگی‌های جدیدی تدارک دیده تا بتواند نظر علاقمندان را بیش از پیش جلب سازد.

در هر صورت برای دریافت آپدیت به بخش تنظیمات و به‌روزرسانی گوشی خود مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا