گوشی موبایل

مشخصات پردازنده گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A35 فاش شد

گلکسی A35 یکی از گوشی های میان رده ای است که سامسونگ هنوز وارد بازار نکرده است. با این حال، رندرهای این گوشی در اولین روزهای سال 2024 به بیرون درز کرد، بنابراین ما حداقل می دانیم که چگونه به نظر می رسد.

اگرچه ارتقای اندکی گلکسی A35 نسبت به گلکسی A34 منطقی است، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن در اینترنت ظاهر نشده است. Galaxy A34 که حدود یک سال پیش معرفی شد، دارای صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی Super AMOLED FHD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتز و Corning Gorilla Glass 5 است.

Samsung Galaxy A35

همچنین، این گوشی به مدیاتک دیمنسیتی 1080 مجهز شده است که با رم 6/128، 8/128 یا 8/256 گیگابایتی جفت شده است. به لطف یک لیست بنچمارک (از طریق نشویل چتر )، ما در نهایت می دانیم که سامسونگ مدیاتک را به نفع یکی از چیپست های خانگی خود، Exynos 1380 کنار گذاشته است

. فهرست Geekbench همچنین نشان می دهد که این گوشی حداقل 6 گیگابایت رم خواهد داشت، اما این کاملاً است. جای تعجب نیست گزارش‌های قبلی همچنین ادعا می‌کردند که گلکسی A35 دارای صفحه‌نمایش تخت ۶.۶ اینچی خواهد بود، اما این چیزی است که تاکنون می‌دانیم.

Samsung Galaxy A35

یکی دیگر از مواردی که قابل ذکر است این است که سامسونگ گلکسی A35 با اندروید 14 مستقیماً عرضه خواهد شد، بنابراین اگر گوگل به انتشار هر سال یکی ادامه دهد، ممکن است این گوشی حداقل چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت کند.

با توجه به اینکه گلکسی A34 در ماه مارس عرضه شد، احتمالاً برادر کوچکتر آن نیز در همین زمان امسال عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا