گوشی موبایل
موضوعات داغ

نحوه مخفی کردن عکس ها و فیلم ها در گوشی سامسونگ سری گلکسی

حفاظت از محتوای حساس در تلفن شما به طور فزاینده ای مهم شده است، و برای بسیاری از ما، این به معنای محافظت از عکس ها و ویدیوهای خصوصی است. اگر صاحب یک گوشی سامسونگ هستید، انجام این کار با برنامه Stock Gallery بسیار آسان است.

در واقع، می‌توانید کل آلبوم‌ها را در گالری خود مخفی کنید و حتی عکس‌ها و ویدیوهای خصوصی را به یک مکان امن جداگانه در تلفن خود منتقل کنید. بیایید ببینیم چگونه.

How to hide photos and videos on Samsung Galaxy series phone

 

نحوه مخفی کردن آلبوم ها در گالری سامسونگ

همه آلبوم‌های شما به‌طور پیش‌فرض در گوشی‌های سامسونگ قابل مشاهده هستند، اما می‌توانید آلبوم‌هایی را که می‌خواهید از دید دیگران دور نگه دارید پنهان کنید. برای انجام این کار، برنامه گالری را در گوشی سامسونگ خود باز کنید و روی منوی سه نقطه در بالا ضربه بزنید.

در این صفحه می توانید تمام آلبوم های خود را در قالب لیست مشاهده کنید. توجه داشته باشید که آلبوم‌های تولید شده توسط سیستم مانند دوربین، عکس‌های صفحه، بارگیری‌ها و ضبط‌های صفحه را نمی‌توان پنهان کرد.

How to hide photos and videos on Samsung Galaxy series phone

نحوه انتقال عکس ها و فیلم ها به پوشه امن سامسونگ

مخفی کردن یک آلبوم آسان است و به شما امکان می دهد آن را از دید دور نگه دارید، اما باز کردن یک آلبوم به همین راحتی است و هر کسی که حتی کمی به فناوری تسلط دارد می تواند این کار را انجام دهد.

بنابراین، برای امنیت بیشتر، باید عکس‌ها و ویدیوهای خصوصی خود را به پوشه امن (Secure Folder)، یک برنامه از پیش نصب شده در برنامه خود منتقل کنید.

می‌توانید Secure Folder را به‌عنوان یک مکان ذخیره‌سازی جداگانه و به شدت محافظت‌شده در نظر بگیرید که با رمز عبور محافظت می‌شود و از امنیت بیشتری نسبت به بقیه فایل‌های روی تلفن شما برخوردار است.

اگر هنوز از این ویژگی استفاده نکرده اید، می توانید نحوه فعال کردن Secure Folder را در گوشی های سامسونگ بررسی کنید. پس از تنظیم، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

برای انتقال یک عکس در گالری خود به پوشه امن، عکس را باز کنید و روی منوی سه نقطه در پایین ضربه بزنید.

در مرحله بعد، بسته به نوع قفلی که روی گوشی خود برای پوشه امن تنظیم کرده‌اید، از شما خواسته می‌شود که احراز هویت خود را تأیید کنید، اما معمولاً این کار با وارد کردن رمز عبور یا اسکن اثر انگشت انجام می‌شود.

بعداً می‌توانید نوع قفل خود را به پین ​​یا الگو تغییر دهید. پس از احراز هویت، فایل شما منتقل می‌شود و می‌توانید آن را در برنامه گالری در پوشه امن مشاهده کنید. همچنین می‌توانید ویدیوها یا GIF‌ها را به همین روش جابه‌جا کنید.

به عنوان یک نکته، Samsung Gallery تنها اپلیکیشنی نیست که این ویژگی را دارد. اگر از برنامه در کنار گالری سامسونگ استفاده می کنید، می توانید تصاویر را در پوشه قفل شده Google Photos پنهان کنید .

How to hide photos and videos on Samsung Galaxy series phone

 

عکس ها و ویدیوهای خصوصی خود را از چشمان کنجکاو پنهان کنید

ممکن است آلبومی داشته باشید که حاوی فایل‌هایی باشد که یا نمی‌خواهید دیگران آن‌ها را ببینند یا فایل‌هایی که خاطرات خاصی را تداعی می‌کنند که می‌خواهید نگه دارید اما نمی‌خواهید هر بار که گالری خود را باز می‌کنید ببینید. در این صورت، مخفی کردن آن آلبوم یک گزینه عالی است.

از طرف دیگر، برای عکس‌ها و ویدیوهای خصوصی که نمی‌توانید بدون اجازه صریح شما خطر دیدن آنها را به خطر بیندازید، انتقال آنها به پوشه امن کار عاقلانه‌ای است. از آنجایی که Secure Folder توسط چارچوب امنیتی Knox سامسونگ محافظت می شود، بعید است که کسی بتواند گوشی شما را هک کرده و آن فایل ها را مشاهده کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا