گوشی موبایل

Galaxy S24 اولین گوشی سامسونگ با Quick Share و Ultra HDR جدید

سامسونگ ویژگی‌های جدید زیادی را با سری گلکسی اس 24 معرفی کرد. گلکسی اس 24، گلکسی 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا اولین گوشی‌هایی هستند که One UI 6.1 را بدون نسخه اجرا می‌کنند و دارای ویژگی‌های جدید زیادی هستند، از جمله توانایی تبدیل شدن به وب‌کم برای تبلت گلکسی شما.

این نرم افزار جدید همچنین باعث می‌شود سری گلکسی اس 24 اولین گوشی‌هایی باشد که دارای Quick Share و Ultra HDR جدید هستند. سری گلکسی اس 24 اولین گوشی از سری گوشی های سامسونگ است که از Quick Share جدید بهره می‌برد. چند روز پیش مشخص شد که گوگل ممکن است Nearby Share را در Quick Share سامسونگ ادغام کند و چند روز پیش رسمی شد.

به لطف ادغام Quick Share و Nearby Share، کاربران اندرویدی بین این دو ویژگی سردرگم نخواهند شد. در حالی که Nearby Share روی همه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی کار می‌کرد، در مقایسه با Quick Share و سیستم‌های اشتراک‌گذاری فایل اختصاصی از دیگر سازندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی کند بود. Quick Share بسیار سریع بود، اما در گوشی های غیرسامسونگ در دسترس نبود. اکنون، این یک سیستم واحد و سریع است.

Galaxy S24 اولین گوشی سامسونگ با Quick Share و Ultra HDR جدید

سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked 2024 از ویژگی Super HDR رونمایی کرد. این قابلیت پیش نمایش، عکسبرداری، مشاهده، ویرایش و آپلود تصاویر HDR را در سری گلکسی S24 به ارمغان می‌آورد. میشال رحمان، متخصص اندروید تایید کرده که سامسونگ از فرمت Ultra HDR گوگل برای ویژگی Super HDR استفاده می‌کند. این بدان معناست که تصاویر و ویدیوهایی که با استفاده از Galaxy S24 با Super HDR گرفته شده‌اند، با Google Messages، Google Photos و سایر برنامه‌هایی که در آینده فرمت Ultra HDR Google را ادغام می‌کنند، کار خواهند کرد.

این شرکت کره جنوبی همچنین با اینستاگرام، اسنپ چت و سایر برنامه‌های شبکه اجتماعی کار می‌کند تا ویژگی Super HDR و سایر ویژگی‌های پیشرفته دوربین مانند حالت شب، کاهش نویز چند فریم و تثبیت کننده ویدیو را یکپارچه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا