گوشی موبایل

لو رفتن مشخصات گوشی Redmi K70 Ultra

شیائومی، یکی از تولیدکنندگان پیشرو لوازم الکترونیکی مصرفی در چین، پس از معرفی سه گوشی هوشمند سری K70، ظاهراً در حال کار بر روی چهارمین دستگاه از این سری موسوم به Redmi K70 Ultra است.

به‌روزرسانی جدید اطلاعات بیشتری را در مورد این گوشی هوشمند آینده و مشخصات مورد انتظار آن فاش کرده است. این به‌روزرسانی از سوی افشاگر چینی Digital Chat Station ارائه شده که در پست قبلی Weibo مشخصات کمی از دستگاه K70 Ultra را به اشتراک گذاشته بود.

اطلاعات دهنده مشخصات مشترکی مانند پردازنده مدیاتک Dimensity 9300 و صفحه نمایش 8T OLED با حاشیه‌های باریک چهار طرفه داشت. به‌روزرسانی دیگر همچنین به صفحه‌نمایش تخت، وضوح 1.5K، تراشه مستقل، فریم وسط فلزی لبه‌های مسطح، کیفیت ساخت عالی با قابلیت ضدآب، مشخصات دوربین خوب، قابلیت شارژ بهتر و قیمت جذاب اشاره کرده است.

لو رفتن مشخصات گوشی Redmi K70 Ultra

گزار شجدید از DCS دوباره تکرار می‌کند که دستگاه احتمالاً دارای صفحه نمایش 1.5K 8T LTPO (با مواد پایه و صفحه‌نمایش جدید) خواهد بود و گفته می‌شود میزان روشنایی و کاهش نور در مقایسه با نسل قبلی یکسان باقی می‌ماند. کنترل فریم/ نرخ نوسازی نیز در سطح پرچمدار است.

افشاگر DCS همچنین بیان می‌کند که نمونه اولیه دستگاه در حال حاضر به پردازنده مدیاتک Dimensity 9300، همراه با رم 24 گیگابایتی LPDDR5T و فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی UFS 4.0 مجهز شده است و گوشی هوشمند در بخش میان رده به حساب آمده که قاتل پرچمدار است. شیائومی امیدوار بوده با عرضه چنین مدل‌هایی بتواند طرفداران بیشتری کسب کند.

این برند همیشه محصولاتی خوش قیمت و با سخت افزار قوی روانه بازار کرده که توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. مشخص نیست کی 70 اولترا در چه تاریخی پدیدار خواهد شد و به بازار می‌رسد. اما انتظار رفته پیش از بهار 2024 شاهد رونمایی و عرضه آن به بازار باشیم، گوشی که ویژگی‌های بزرگ به همراه خواهد داشت و کابوسی برای رقبا به حساب می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا