گوشی موبایل

سامسونگ قیمت Galaxy Tab Active 5 را اعلام کرد

چند روز قبل، سامسونگ از تبلت جدید Galaxy Tab Active 5 خود رونمایی کرد. این تبلت مقاوم که برای مصارف تجاری و صنعتی طراحی شده، دارای ویژگی‌هایی مانند بدنه بادوام و باتری قابل جابجایی است.

در ابتدا، سامسونگ قیمت و در دسترس بودن را فاش نکرد، اما اکنون آن را اعلام کرده است. قیمت مدل پایه Galaxy Tab Active 5 با اتصال LTE از 548.99 دلار در ایالات متحده شروع می‌شود. گوشی با اتصال 5G با قیمت بالاتری در دسترس خواهد بود. این تبلت قبل از پایان مارس 2024 وارد فروشگاه‌های ایالات متحده می‌شود.

برای مشاغلی که چندین دستگاه را به کار می‌برند، سامسونگ نسخه Enterprise Tab Active 5 را ارائه می‌دهد که پیکربندی و مدیریت را ساده می‌کند. هر دو نسخه از طریق وب سایت کسب و کار سامسونگ در دسترس خواهند بود. همانطور که گفته شد، گلکسی تب اکتیو 5 تبلت جان سخت است که برای محیط‌های سخت ساخته شده است. این دستگاه دارای گواهی MIL-STD-810H بوده و یک کیف محافظ دارد که می‌تواند در برابر سقوط از ارتفاع 12 متری مقاومت کند. همچنین ضد گرد و غبار، ضد آب با استاندارد IP68 و ضد خش با گوریلا گلس 5 است.

سامسونگ قیمت Galaxy Tab Active 5 را اعلام کرد

یک صفحه نمایش 8 اینچی FHD در جلو با نرخ رفرش 120 هرتز وجود دارد. برای دوربین، یک حسگر 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دریافت می‌کنید.

جنبه عملکردی این کار توسط چیپست Exynos 1380 با رم 6/8 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی 128/256 گیگابایتی انجام می‌شود. این مورد دوم از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. در حالی که سامسونگ با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به موقع نامی برای خود دست و پا کرده، تب اکتیو 5 با اندروید 12 قدیمی‌تر عرضه می‌شود، اگرچه انتظار می‌رود که ارتقا یابد.

همچنین یک باتری 5050 میلی آمپرساعتی وجود داشته و یک اسکنر اثر انگشت جانبی برای امنیت وجود دارد. همچنین یک کلید Active اختصاصی در کنار آن تعبیه شده و ویژگی‌های اتصال شامل دو سیم کارت، 5G، پین pogo، USB-C و Wi-Fi 6 می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا