گوشی موبایل

آپدیت اندروید 14 برای Nokia G42 دردسترس قرار گرفت

HMD Global به‌روزرسانی اندروید 14 را برای گوشی هوشمند نوکیا G42 5G منتشر کرده و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را برای دستگاه به ارمغان آورد. آپدیت، نسخه 2.160، با حجم 2.68 گیگابایت بوده و شامل آپدیت امنیتی دسامبر 2023 گوگل هم می‌شود.

  • مدیریت داده‌های سلامت: اکنون یک رویکرد ساده‌تر برای ردیابی داده‌های سلامت در دسترس است که نظارت بر سلامتی خود را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.
  • مجوزهای داده برنامه: به‌روزرسانی اطلاعات واضح‌تری در مورد مجوزهای داده برنامه ارائه می‌دهد و فرآیند اعطای یا رد دسترسی را ساده می‌کند.
  • ویژگی‌های بصری و شنوایی فراگیر: ویژگی‌های جدید شامل فلاش دوربین و صفحه نمایش برای اعلان‌ها، فونت‌های بزرگ‌تر و مقیاس‌بندی هوشمندتر برای پاسخگویی به طیف وسیع‌تری از کاربران است.
  • بهبود عمر باتری: کاربران اکنون می‌توانند زمان استفاده از صفحه نمایش را از آخرین شارژ کامل مشاهده کنند که به مدیریت بهتر عمر باتری کمک می‌کند.
  • گزینه‌های سفارشی‌سازی: سفارشی‌سازی پیشرفته با انتخابگر قفل صفحه جدید، الگوها، تم تک رنگ و پشتیبانی از تصاویر Ultra HDR در دسترس است.
  • ژست‌های برگشتی پیش‌بینی‌کننده و اشتراک‌گذاری بهبودیافته: به‌روزرسانی اشاره‌های پیش‌بینی‌کننده و گزینه‌های اشتراک‌گذاری ساده‌تر را به ارمغان می‌آورد.

آپدیت اندروید 14 برای Nokia G42 دردسترس قرار گرفت

نوکیا G42 5G دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی HD+ با نرخ رفرش 90 هرتز و محافظ گوریلا گلس 3 است. این دستگاه از یک چیپ Snapdragon 480+ پشتیبانی می‌کند و در دو پیکربندی حافظه ارائه می‌شود. سیستم دوربین این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 8 مگاپیکسلی می‌شود.

مشخصات اضافی شامل جک 3.5 میلی‌متری صدا، حسگر اثرانگشت جانبی، مقاومت IP52 در برابر گرد و غبار و پاشش آب و گزینه‌های مختلف اتصال است. این دستگاه با باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی کار می‌کند. برای کسب جزئیات بیشتر به بخش تنظیمات و به‌روزرسانی گوشی نوکیا G42 خود مراجعه کنید.

برند مورد اشاره در تلاش بوده تا آپدیت را برای محصولات مختلفی منتشر کند. انتظار رفته به‌زودی آپدیت برای سایر مدل‌ها منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا