گوشی موبایل

به روز رسانی iOS 17.3 سرقت آیفون شما را سخت تر می کند

هر سال که می گذرد، سرقت گوشی های هوشمند برای سارقان سخت تر و سخت تر شده است. اپل و دیگر شرکت‌های تلفن، دسترسی به تلفنی را که متعلق به شما نیست، سخت‌تر کرده‌اند، و حتی مواردی مانند ردیابی اپلیکیشن‌ها را دیده‌ایم که حتی وقتی گوشی خاموش است، کار می‌کنند. با این حال، جرم فناوری این است که کمی بازی موش و گربه است – دزدها با شرایط سازگار می شوند تا به کارهای بد ادامه دهند. اکنون، اپل iOS 17.3 را منتشر کرده است که ویژگی اصلی آن آخرین تلاش ضد دزد است.

اپل اکنون iOS 17.3 را منتشر کرده است که اکنون پس از آخرین به روز رسانی در ماه دسامبر برای آیفون های سراسر جهان عرضه می شود . ویژگی برجسته، محافظت از دستگاه دزدیده شده نام دارد و هدف آن این است که کار سختی را برای سارقان ایجاد کند.

می‌توانید این تنظیم را از طریق Face ID & Passcode در تنظیمات فعال کنید و برای اعمال حساس به Face ID یا Touch ID نیاز دارید. فعالیت‌هایی مانند دسترسی به گذرواژه‌ها، استفاده از روش‌های پرداخت ذخیره‌شده، و انجام اقدامات Apple Cash و Apple Card Savings، احراز هویت بیومتریک را درخواست می‌کند.

ایده این است که حتی اگر شخصی به رمز عبور شما دسترسی پیدا کند، نمی‌تواند بدون داشتن چهره شما (برای اکثر آیفون‌ها) یا اثر انگشت شما (برای آیفون‌های سری SE) کار مخربی انجام دهد.

The iOS 17.3 update makes it harder to steal your iPhone

حتی اگر آن‌ها به آن فعالیت‌های حساس دسترسی پیدا کنند (با انجام کاری مانند اجبار شما به استفاده از چهره یا اثرانگشت برای آن‌ها)، یک لایه امنیتی دیگر به نام تاخیر امنیتی وجود دارد، که در آن تغییرات در واقع مدتی طول می‌کشد تا اعمال شوند.

زمان کافی دارید تا، برای مثال، با رمز عبور قدیمی خود به Apple ID خود برگردید و آسیب را برگردانید. اگر در یک مکان شناخته شده مانند خانه یا محل کار خود باشید، تأخیر امنیتی غیرفعال می شود. احتمالاً، اگر هنگام حضور در این مکان ها اتفاقی بیفتد، احتمالاً به دلایل بسیار مهم تری قبلاً با پلیس تماس گرفته اید.

سایر موارد اضافه شده عبارتند از لیست پخش مشترک در Apple Music و همچنین یک تصویر زمینه جدید، پشتیبانی بهبود یافته از هتل AirPlay، و امکان مشاهده همه دستگاه های ثبت شده در AppleCare. شما می توانید تغییرات کامل را در زیر بخوانید.

The iOS 17.3 update makes it harder to steal your iPhone

مطمئن شوید که به‌روزرسانی را هم‌اکنون دانلود کرده‌اید—باید آن را از قبل در تلفن خود مشاهده کرده باشید، اما ممکن است چند ساعت، روز یا هفته طول بکشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا