گوشی موبایل

آیفون 16 پرو مکس با دوربین سفارشی سونی همراست

با توجه به کاربر @digitalchatstation، آیفون 16 پرو مکس دارای سنسور اصلی سفارشی 48 مگاپیکسلی 1/1.14 اینچی سونی IMX903 با فناوری ترانزیستور دو لایه است، با پشتیبانی 14 بیتی ADC و DCG، این دوربین کیفیت تصویر بهتری را نسبت به مدل قبلی خود یعنی iPhone 15 Pro Max نوید می‌دهد.

در ادامه تعهد خود به عکاسی پیشرفته، آیفون 16 پرو مکس دارای یک لنز تله فوتو پریسکوپ خواهد بود. با این حال، نوآوری با تغییر در طراحی همراه است، زیرا انحنای لبه صفحه نمایش افزایش می‌یابد و شبیه یک منحنی ظریف با عمق مساوی است.

علاوه بر این، گمانه‌زنی‌های Ming-Chi Kuo نشان می‌دهد که سری آیفون 16 پرو ممکن است از ماژول‌های لنز هیبریدی شیشه‌ای پلاستیکی 1MG+7P استفاده کند. انتظار می‌رود آیفون 16 پرو دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی باشد، در حالی که نسخه Pro Max دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر 6.9 اینچی خواهد بود.

Ming-Chi Kuo ارتقای تصویربرداری قابل توجهی را برای آیفون 16 پرو با سنسورهای دوگانه 48 مگاپیکسلی، اولین بار برای اپل و لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو برجسته می‌کند. آیفون 16 پرو ممکن است لنز تترا منشوری تله فوتو 120 میلیمتری مشابه آیفون 15 پرو مکس ارائه دهد. دوربین‌های جلوی مدل‌های سری آیفون 17 برای ارتقاء تنظیم شده و دارای سنسور 24 مگاپیکسلی و لنز 6P هستند.

آیفون 16 پرو مکس با دوربین سفارشی سونی همراست

اپل قصد دارد یک دکمه دوربین جدید با نام رمز Nova را به طور خاص برای فیلم‌برداری معرفی کند. این دکمه با استفاده از دکمه‌های خازنی و عملکردهای حسگر نیرو، با تعهد اپل برای افزایش تجربه ضبط ویدیو هماهنگ است. آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس ساختار تیتانیوم درجه 5 (Ti-6Al-4V) را از آیفون 15 پرو حفظ کرده و ظاهری براق و بادوام دارند. در حالی که تغییرات کلی طراحی بسیار کم است، اپل ممکن بوده گزینه‌های رنگی جدیدی را معرفی کند.

از نظر عملکرد، مینگ چی کو و جف پو ادغام تراشه A18 Pro، پشتیبانی از وای فای 7 و مودم اسنپدراگون X75 کوالکام را پیش‌بینی می‌کنند که سرعت دانلود 5G 7.5 گیگابیت بر ثانیه را تضمین می‌کند. شایان ذکر است، شایعه شده که این سری دارای یک باتری مبتنی بر گرافن با ظرفیت 3355 میلی‌آمپرساعت و طراحی پشته باتری جدید است که به طور بالقوه امکان شارژ سیمی 40 واتی را فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا