گوشی موبایل

گوشی Galaxy A55 در نزدیکی معرفی

شایعه شده که سامسونگ در حال کار بر روی مدل جدیدی موسوم به گلکسی A55 5G است. در گزارش‌ها و گواهی‌های مختلف این مدل مشاهده شده است. اکنون، دستگاه آینده نیز در پایگاه داده بلوتوث SIG مشاهده شده، بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

گلکسی A55 5G غول فناوری کره جنوبی در پایگاه داده بلوتوث SIG با شماره مدل SM-A556E رویت شد. به غیر از نام آن، لیست پشتیبانی از بلوتوث 5.4 را نیز تایید می‌کند. مشاهده در پایگاه داده اساساً نشان می‌دهد که عرضه Galaxy A55 5G ممکن است نزدیک باشد. اما متأسفانه، هیچ جزئیات دقیق دیگری مانند مشخصات در پلتفرم گواهی فاش نشد.

به تازگی، سامسونگ گلکسی A55 در گواهی‌های TUV Rheinland و 3C نیز دیده شده است. این همچنین نشان داد که دستگاه از شارژ سریع سیمی 25 واتی پشتیبانی می‌کند. بر اساس گزارش قبلی، انتظار می‌رود که بین آوریل و ژوئن 2024 عرضه شود. شایعه شده که این مدل دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED باشد که وضوح Full HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌کند. در بخش سخت افزاری، گوشی هوشمند جدید می‌تواند به چیپ Exynos 1480 مجهز شود که با پردازنده گرافیکی AMD همراه شده است.

گوشی Galaxy A55 در نزدیکی معرفی

یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپرساعتی ممکن است انرژی این گوشی را تامین کند. در قسمت عقب ممکن است یک دوربین سه گانه که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی می شود، تعبیه شده باشد. در همین حال، بخش جلو دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی برای تماس‌های ویدیویی است. بنابراین برای اطلاعات بیشتر بمانید زیرا زمانی که اطلاعات اضافی در مورد این موضوع در دسترس باشد، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه خواهیم کرد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود سامسونگ چگونه محصولی را در آینده نزدیک رونمایی خواهد کرد. انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته حقیقت باشد و یک میان رده در کار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا