گوشی موبایل

گلکسی اس 24 با هوش مصنوعی تصاویر پرتره طبیعی دارد

سامسونگ پیشتر از گوشی هوشمند سری گلکسی اس 24 رونمایی کرده و با وجود اینکه سامسونگ همان سخت افزار را برای دستگاه حفظ کرده، چندین پیشرفت نسبت به نسل‌های قبلی خود دارد.

اگرچه طراحی گوشی هوشمند تغییر نکرده، اما سامسونگ صفحه نمایش را روشن‌تر کرده، باتری‌ها بهبود یافته و بادوام‌تر شده و همچنین کیفیت دوربین را افزایش داده است. گلکسی اس 24 عکس‌های پرتره‌ای را ارائه می‌دهد که تا جایی که می‌توانند طبیعی باشند. این گوشی هوشمند از الگوریتم‌های بهبود یافته هوش مصنوعی برای دستیابی به جلوه تاری طبیعی تر استفاده می‌کند.

به گفته مهندسان سامسونگ در وب‌سایت انجمن که اخیراً نظارت شده، سامسونگ گلکسی اس 24 از قدرت پردازش هوش مصنوعی بهبود یافته برای شناسایی سوژه‌ها و افزایش اثر عمق استفاده می‌کند. جلوه تاری نیز در مواردی که در مقابل سوژه اصلی قرار دارند بهبود یافته است. ترکیبی از این پیشرفت‌ها باعث می‌شود که تصویر گرفته شده توسط گوشی هوشمند به نظر برسد که با دوربین DSLR گرفته شد.

گلکسی اس 24 با هوش مصنوعی تصاویر پرتره طبیعی دارد

این بهبودها همچنین در مورد ویدیوهای پرتره گرفته شده توسط Galaxy S24 اعمال می‌شود. ویدئوها مدل هوش مصنوعی و همچنین قابلیت تثبیت و زوم را بهبود بخشیدند. در سال 2023، سامسونگ وضوح فیلم‌های پرتره را به 4K با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه افزایش داد. این شرکت از دو دوربین در Galaxy S24 Ultra برای اندازه‌گیری فاصله بین سوژه و پس‌زمینه استفاده می‌کند تا جلوه‌های تاری طبیعی‌تری داشته باشد. گلکسی اس 24 از قابلیت زوم بیشتر در حین ضبط ویدیوهای پرتره نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند قادر به زوم مداوم از 1 برابر به 3 برابر است.

سری گلکسی اس 24 سامسونگ شامل گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا می‌شود. سری گلکسی اس 24 می‌تواند عملکرد پیش خرید گلکسی اس 23 را نسبت به سال گذشته تحت الشعاع قرار دهد. پیش‌بینی می‌شود مجموع فروش سالانه تا پایان سال 2024 به 36 میلیون نفر برسد. اگر پیش‌بینی‌ها درست باشد، گلکسی اس 24 اولین مدل پرچمدار پس از گلکسی اس 10 در سال 2019 خواهد بود که از مرز 30 میلیون عبور می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا