گوشی موبایل

پیکسل 9 استاندارد سه دوربین عقب دارد

اخیرا، استیو همرستوفر، افشاگر معروف که با نام مستعار OnLeaks شناخته می‌شود، رندرهایی با کیفیت از پیکسل 9 پرو منتشر کرد و حال پیکسل 9 را در تصاویری به همان سایز با کیفیت ارائه کرده است.

این تصاویر یک نوآوری مهم را نشان می‌دهد. بخش دوربین اصلی پیکسل 9 مانند مدل قبلی دارای دو ماژول نیست، بلکه دارای سه ماژول است. بنابراین، پیکسل 9 اولین پیکسل “غیر پرو” با دوربین سه گانه خواهد بود. علاوه بر این، یکی از ماژول‌ها یک پریسکوپ بوده و بدیهی است که پیکسل 9 از نظر زوم اپتیکال به طور قابل توجهی از پیکسل 8 پیشی خواهد گرفت.

نکته جالب دیگر، سایز صفحه نمایش پیکسل 9 بیش از 6.1 اینچ خواهد بود (Pixel 8 فعلی 6.2 اینچ است). در عین حال، مدل جدید با ابعاد 152.8 درx 71.9 در 8.5-12 میلیمتر بوده که حتی کمی بزرگ‌تر از پیکسل 8 (150.5 x 70.8 x 8.9 میلی متر) خواهد بود. متاسفانه جزئیات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند وجود ندارد.

Steve Hemmerstoffer سابقه طولانی در ایجاد رندرهای معتبر از تلفن‌های هوشمند مختلف قبل از معرفی آنها دارد. چنین افشاگری‌هایی شامل سامسونگ Galaxy S21، هوآوی Mate 40، Pixel 5، سونی Xperia XZ4، گوگل Pixel 4 XL و موارد دیگر است.

پیکسل 9 استاندارد سه دوربین عقب دارد

شرکت گوگل هر سال نسل جدیدی از گوشی پیکسل خود را معرفی می‌کند و توانسته گوشی‌های برجسته‌ای در بخش دوربین ارائه دهد. این کمپانی در تلاش بوده سبد محصول خود را هر سال گسترش داده و گوشی‌های جذابی ارائه داده که می‌تواند نظر مخاطب را جلب سازد. این شرکت همیشه ماه اکتبر را برای معرفی محصولاتش در نظر می‌گیرد و دو مدل گوشی رونمایی می‌کند.

البته در میانه سال نیز یک مدل میان رده معرفی کرده که ویژگی‌های قابل توجهی ارائه می‌دهد. سال 2024 نیز شاهد معرفی سری پیکسل 9 خواهیم بود که دو مدل داشته و هر یک طراحی جدید و سخت افزار قدرتمندی ارائه می‌دهند. پیدا نیست چه مدل گوشی را شاهد خواهیم بود و ویژگی ارائه می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا