گوشی موبایل

گوشی P70 هوآوی سه دوربین 50 مگاپیکسلی دارد

انتظار می‌رود سری بعدی گوشی‌های هوشمند هواوی، به عنوان P70 شناخته شود. قرار است تا پایان مارس یا اوایل آوریل این برند چینی آنها را در چند مدل مختلف معرفی و عرضه کند.

اخیراً در مورد این گوشی‌ها اطلاعات دوچندانی منتشر شد. افشا جدیدی از آخر هفته به جزئیات مشخصات دوربین دستگاه می‌پردازد. به گفته Digital Chat Station، هواوی P70 آینده دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX989 با دیافراگم متغیر خواهد بود. این دوربین اصلی با یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با قابلیت‌های ماکرو  و زوم 4 برابری همراه می‌شود.

پیش از این همان منبع فاش کرده بود که این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50H خواهد بود. به نظر می‌رسد مدل دارای سنسور سونی می‌تواند هوآوی P70 Art باشد. در مقابل، گوشی دارای سنسور OmniVision ممکن است هوآوی P70 Pro باشد.

گوشی P70 هوآوی سه دوربین 50 مگاپیکسلی دارد

اوایل امروز، Digital Chat Station فاش کرد که خانواده P70 از دو نمایشگر استفاده خواهند کرد. ابعاد این صفحه نمایش‌ها 6.5 و 6.8 اینچ خواهد بود. هر دو پنل دارای وضوح 1.5K و فناوری LTPO هستند. آنها منحنی‌های میکرو در همه طرف خواهند داشت. انتظار رفته سری P70 هواوی از تراشه HiSilicon مجهز به 5G پشتیبانی کند. این گوشی هوشمند می‌تواند دارای یک Kirin 9000S مانند سری Mate 60 همراه شود. طبق گفته مینگ چی کو، مدل Art از لنزهای هیبریدی شیشه ای-پلاستیکی 1G6P استفاده می‌کند.

انتظار رفته بیشتر اطلاعات فاش شده به حقیقت تبدیل شود. کمپانی هوآوی همیشه در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های جذاب و باکیفیتی همراه سازد. مشخص نیست دقیقا سری P70 را در چه تاریخی شاهد هستیم. انتظار رفته بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد که اطلاعات کافی ارائه می‌دهد. هوآوی همیشه سری میت و P را معرفی کرده که پرچمداران برجسته این برند هستند. پرچمدارانی در چند مدل که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا