گوشی موبایل

مشخصات کلیدی سری شیائومی 15 لو رفت

هنوز چند ماه تا عرضه سری شیائومی 15 فاصله داریم، اما گزارش‌ها در حال حاضر به صورت آنلاین منتشر شده‌اند. اکنون، آخرین شایعه به برخی از مشخصات کلیدی آن اشاره می‌کند، بنابراین در اینجا همه چیزهایی که در مورد این دستگاه‌های آینده می‌دانیم، آورده شده است.

این خبر توسط اسمارت پیکاچو در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشته شد. این فاش جزئیات بیشتری را در مورد گوشی‌های پرچمدار سالانه بعدی این غول فناوری به اشتراک می‌گذارد. با نگاهی به پست آنلاین، انتظار می‌رود که سری شیائومی 15 به تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 مجهز شود که مطابق با یکی از گزارش‌های قبلی ما است.

در دسامبر سال 2023، اطلاعاتی از Digital Chat Station افشاگر منتشر کرد که ادعا می‌کند شیائومی 15 می‌تواند از صفحه نمایش 6.36 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز استفاده کند. به طور مشابه، آخرین افشای اطلاعات از اسمارت پیکاچو اضافه می‌کند که صفحه نمایش شیائومی 15 ممکن است وضوح 1.5K ارائه دهد. در گزارش قبلی، فاش شد که تولید انبوه سری شیائومی 15 ممکن است از ماه سپتامبر آغاز شود.

مشخصات کلیدی سری شیائومی 15 لو رفت

این بدان معنی است که محموله‌ها می‌توانند از اوایل اکتبر شروع شوند. سری 14 شیائومی برای اولین بار در ماه اکتبر سال 2023 در بازار خانگی خود در چین رونمایی شد. بنابراین می‌توانیم انتظار یک جدول زمانی مشابه برای عرضه پرچمداران نسل بعدی را داشته باشیم. به خاطر داشته باشید که این هنوز در حال حاضر فقط پیش بینی است،

پیش بینی شده بیشتر اطلاعات سری شیائومی 15 حقیقت پیدا کند و براساس گزارش‌های قبلی این سری دو مدل پرو و استاندارد دارد که در اکتبر معرفی خواهند شد. در سال جاری بیشتر شرکت‌ها تصمیم دارند زودتر از موعد محصول جدید خود را معرفی کنند. پیدا نیست سری شیائومی 15 چه طراحی را به همراه خواهند داشت و آیا خواهند توانست نظر علاقمندان را جلب کنند یا خیر.

شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی پرچمدار خود را معرفی و عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا