گوشی موبایل

اسم رمز گوشی شیائومی Mix Fold 4 فاش شد

انتظار می‌رود شیائومی امسال دو گوشی تاشو را در چین معرفی کند. اولین گوشی که گمان می‌رود شیائومی میکس فلیپ باشد، یک گوشی هوشمند تاشو عمودی است، ممکن بوده تا پایان فوریه همراه با شیائومی 14 اولترا عرضه شود.

مدل دیگر شیائومی میکس فولد 4 است که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال رونمایی شود. پیش از عرضه، رسانه GSMChina کد Mi را بررسی کرده  تا جزئیات کلیدی Mix Fold 4 را دریافت کند.

بر اساس این نشریه، یافته‌های کد Mi نشان می‌دهد که نام رمز Ruyi ممکن است با شیائومی Mix Fold 4 مرتبط باشد. شماره مدل جهانی و چینی دستگاه به ترتیب 2405CPX3DG و 2405CPX3DC ذکر شده  و شماره مدل داخلی دستگاه “n8” است.

Mix Fold 4 دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 3 است و انتظار می‌رود با اندروید 14 مبتنی بر HyperOS عرضه شود. در حالی که شایعات پیرامون Mix Fold 4 نشان می‌دهد که در نیمه دوم سال 2024 عرضه می‌شود، رقم “2405” در شماره مدل آن نشان می‌دهد که ممکن است در ماه می رونمایی شود. این گزارش پیش بینی کرده که این گوشی تاشو با یک دستگاه مرموز عرضه خواهد شد، اما هیچ اطلاعاتی در مورد دومی فاش نکرد.

اسم رمز گوشی شیائومی Mix Fold 4 فاش شد

گزارش‌ها نشان می‌دهد که Mix Fold 4 از اتصال ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی می‌کند. تا آنجا که به سایر مشخصات مربوط می شود، توصیه می‌شود برای اطلاع از آنها منتظر گزارش‌های بیشتر باشید.

در مورد شیائومی Mix Flip و 14 اولترا، انتظار می‌رود که هر دو دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 باشند و از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی کنند. رویداد معرفی آتی شیائومی که ممکن است شاهد معرفی این محصولات باشد، ممکن است رونمایی از تبلت های سری Pad 7 را نیز به نمایش بگذارد.

باید منتظر ماند تا مشخص شود شیائومی چه برنامه‌ای در سر دارد و چگونه گوشی را بزودی معرفی و عرضه خواهد کرد. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را گسترده و کامل سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا