گوشی موبایل

سامسونگ Galaxy Z Flip 6 باتری پرظرفیتی دارد

طبق گزارش‌ها، سامسونگ روی نسل بعدی گوشی‌های تاشو از جمله گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 کار می‌کند. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در جولای سال جاری رونمایی شوند.

از ماه نوامبر، شایعات به تدریج جزئیات مربوط به گوشی‌های تاشو سری Z را فاش می‌کنند. یک گزارش جدید توسط GalaxyClub نشان می‌دهد که Z Flip 6 باتری بزرگ‌تری نسبت به Galaxy Z Flip 5 خواهد داشت.

گلکسی زد فلیپ 3 که در آگوست 2021 معرفی شد، به باتری 3300 میلی آمپرساعتی مجهز شد. سامسونگ ظرفیت باتری را در گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فولد 5 به 3700 میلی آمپرساعت افزایش داد. طبق اطلاعات جدید، غول فناوری کره جنوبی در حال آزمایش باتری‌های بزرگ‌تر برای گلکسی زد فلیپ 6 است.

این نشریه بیان می‌کند که پیکربندی باتری دوگانه گلکسی زد فلیپ 6 شامل یک سلول با ظرفیت 1097 میلی‌آمپر ساعت و دیگری با 2790 میلی‌آمپرساعت (مقدار نامی) است که در مجموع تا 3887 میلی‌آمپرساعت (مقدار نامی) می‌رسد. برای ارائه زمینه، گلکسی اس 24 به یک باتری 3880 میلی آمپرساعتی (مقدار نامی) با مقدار معمولی 4000 میلی آمپرساعت مجهز شده است. در نتیجه، به نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ 6 ظرفیت باتری ترکیبی 4000 میلی آمپرساعتی (مقدار معمولی) را ارائه دهد.

سامسونگ Galaxy Z Flip 6 باتری پرظرفیتی دارد

گزارش اخیر نشان می‌دهد که گلکسی زد فلیپ 6 دارای نمایشگرهای داخلی و خارجی بزرگ‌تری نسبت به نسل قبلی خود خواهد بود. برای یادآوری، Z Flip 5 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی تاشو FHD+ AMOLED در داخل و یک صفحه نمایش خارجی 3.4 اینچی است. اگرچه سایز دقیق نمایشگر داخلی Z Flip 6 هنوز فاش نشده، اما گفته می‌شود که این مدل صفحه نمایش بیرونی 3.9 اینچی دارد.

علاوه بر این، شایعه شده است که Z Flip 6 به جای دوربین عقب 12 مگاپیکسلی، به یک حسگر 50 مگاپیکسل مجهز خواهد شد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که به اسنپدراگون 8 نسل 3 فور گلکسی و ویژگی‌های گلکسی AI تجهیز شود. جزئیاتی که تاکنون به دست آمده نشان می‌دهد که Z Flip 6 یک ارتقاء بزرگ نسبت به Z Flip 5 خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا