گوشی موبایل

اندروید 14 برای گوشی وان پلاس Open منتشر شد

وان پلاس اوایل امروز اولین به‌روزرسانی بزرگ را برای وان پلاس 12 منتشر کرد. ما همچنین گزارش دادیم که OnePlus TV Q1 روز گذشته به‌روزرسانی شگفت‌انگیز اندروید 11 را دریافت کرده است.

اکنون، یک خبر خوب دیگر، این بار برای کاربران وان پلاس Open وجود دارد. اولین گوشی تاشو این برند در اکتبر سال گذشته با اندروید 13 از پیش نصب شده در جعبه عرضه شد. سه ماه بعد، دستگاه بالاخره نسخه اندروید 14 را دریافت کرد. وان پلاس Open در ماه‌های اخیر چند به‌روزرسانی دریافت کرده که بر امنیت و بهبود عملکرد تمرکز دارد.

OnePlus در انجمن رسمی خود فاش کرد که OxygenOS 14 اکنون در OnePlus Open دردسترس است. با این حال، فقط در هند در حال اجراست. علاوه بر این، برند می‌گوید که ابتدا برای کاربرانی که در Close Beta و Open Beta دردسترس هستند، به آن دسترسی دارند. به‌روزرسانی در حال حاضر به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود. بنابراین، رسیدن به تمام واحدهای باز باید زمان ببرد. OnePlus تأیید کرد که این به‌روزرسانی از طریق OTA به صورت دسته‌ای برای کاربران سایر مناطق ارائه می‌شود.

اندروید 14 برای گوشی وان پلاس Open منتشر شد

به‌روزرسانی اندروید 14 مبتنی بر OxygenOS 14 برای وان پلاس Open دارای شماره ساخت CPH2551_14.0.0.400 (EX01) در هند است. برای به‌روزرسانی به آخرین نسخه، کاربران باید تأیید کنند که تلفن آنها روی یک نسخه قابل شناسایی که CPH2551_13.2.0.301 است، کار می‌کند. کسانی که اعلان به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به صورت دستی آن را با رفتن به Settings > About device > Tap up to date > Select icon on the top right > Beta program >  apply > Check for updates دنبال کنید.

OnePlus هشدار می‌دهد که کاربران باید اطمینان حاصل کنند سطح باتری بالای 30 درصد است و حداقل 5 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در OnePlus Open آنها در دسترس است. باید انتظار داشت بزودی افراد بیشتری از دارندگان این گوشی آپدیت را دریافت کنند. وان پلاس در تلاش بوده سیستم عامل جدید را برای گوشی‌های مختلفی منتشر کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا