بهترین هاگوشی موبایل
موضوعات داغ

بهترین گوشی های شیائومی مناسب عکاسی + قیمت

برند شیائومی سعی کرده از دوربین های باکیفیت برای تولید گوشی های خود استفاده کند تا مشتریان را برای خرید محصولات خود جذب کند. لازم به ذکر است که این برند اولین شرکتی بود که از دوربین های 108 مگاپیکسلی بر روی گوشی های خود استفاده کرد.

در این مقاله چند مورد از بهترین گوشی های شیائومی مناسب عکاسی را معرفی کرده ایم:

 

گوشی موبایل شیائومی مدل 13 Pro

Xiaomi 13 Pro

بدون شک شیائومی در زمینه گوشی های پرچمدار و میان رده عملکرد درخشانی داشته است و این بار نوبت به شیائومی 13 پرو رسیده است تا با بهره گیری از مشخصات قدرتمند خود، نیازهای شما را در جای یک گوشی پرچمدار برآورده کند.

این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.73 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل است که توانایی نمایش شگفت انگیز 522 پیکسل در هر اینچ را دارد. بهره گیری از چنین مشخصاتی باعث شده تا با صفحه نمایشی روبرو شوید که نمی خواهید چشم از آن بردارید.

نرخ رفرش 120 هرتز به شما این امکان را می دهد که عملکرد بسیار روان و بدون لگ را از این صفحه نمایش مشاهده کنید و از طرفی روشنایی 1900 نیت به شما این امکان را می دهد که وضوح تصویر بسیار خوبی را حتی در زیر نور مستقیم خورشید مشاهده کنید.

xiaomi 13 pro camera

در پشت این گوشی شاهد حضور سنسور دوربین اصلی قدرتمند با وضوح 50 مگاپیکسل در کنار سنسور تله فوتو 50 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی هستیم که باید بگوییم با خیال راحت می توانید روی آن حساب کنید.

این سنسور دوربین در نور روز و شب. از طرفی امکان فیلمبرداری 8K این گوشی را به یکی از گزینه های ایده آل برای کاربران علاقه مند به تولید محتوای عکاسی و ویدئویی تبدیل کرده است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی هم در نور روز و هم در نور شب عملکرد خوبی دارد اما بهتر بود به جای فیلم برداری 1080p به فیلم برداری 4K می پرداخت.

قیمت حدودی: ۵۳,۹۹۰,۰۰۰ تومان
خرید از دیجی کالا

 

گوشی موبایل شیائومی با مدل Redmi Note 12S

لذت عکاسی با دوربین قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسل

Redmi Note 12S

اگر به دنبال خرید یک دستگاه میان رده با مشخصات قدرتمند و پرچمدار هستید، قطعا برند شیائومی پیشنهادات جذابی در این زمینه برای شما دارد. شیائومی ردمی نوت 12 اس یکی از گوشی های میان رده قدرتمند این شرکت است که نسبت به مشخصات و قیمتش ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

صفحه نمایش 6.43 اینچی با رزولوشن FHD+ و توانایی ارائه نرخ رفرش 90 هرتز عملکردی روان و با کیفیت را ارائه می دهد.

وجود دوربین اصلی قدرتمند 108 مگاپیکسلی در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی باعث شده تا این گوشی در زمینه عکاسی در نور روز و شب عملکردی بسیار خوب و پرچمدار داشته باشد. شیائومی ردمی نوت 12 اس مجهز به پردازنده Mediatek Helio G96 است که در بازی ها و برنامه های محبوب عملکرد خوبی دارد.

باتری 500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 واتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده است. به طور کلی باید بگوییم که شیائومی ردمی نوت 12 اس با استفاده از مشخصات قدرتمند می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای شما در این رنج قیمتی باشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12S

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این گوشی به سه سنسور دوربین در پشت مجهز شده است. بدون شک یکی از معیارهای اصلی کاربران برای خرید گوشی های هوشمند، سنسورهای دوربین قدرتمند است.

شیائومی ردمی نوت 12 اس نیز با استفاده از سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی انتظارات شما را در زمینه عکاسی در روز و شب برآورده می کند. این سنسور در نور روز توانایی ارائه تصاویر باکیفیت در اندازه گوشی های پرچمدار را دارد.

کنتراست بسیار خوب، دامنه دینامیکی وسیع و نمایش بسیار دقیق جزئیات از جمله ویژگی های بارز تصاویر خروجی ثبت شده توسط این سنسور دوربین است.

حتی در نور شب هم می توانید روی این سنسور حساب کنید. بهره گیری از دهانه دیافراگم خوب که جذب نور بالایی دارد و البته قابلیت نرم افزار عکاسی در حالت شب که به میزان قابل توجهی نویزهای نور شب را کاهش می دهد (نورهای مصنوعی مانند نور لامپ که نور را پراکنده می کند تاثیر منفی بر کیفیت تصاویر را کاهش می دهد، باعث شده تا شاهد خروجی تصاویر با روشنایی مناسب و نویز کم باشید.

قیمت حدودی: ۸,۰۲۹,۰۰۰ تومان
خرید از دیجی کالا

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G

دوربین با عملکرد قابل قبول

Redmi Note 12 4G

بدون هیچ تعریف اضافی باید بگوییم که گوشی های میان رده سری ردمی شیائومی توانسته اند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهند. در این میان شاهد رونمایی از محصولاتی بودیم که در برخی مشخصات فنی دست کمی از یک پرچمدار نداشتند.

Redmi Note 12 4G یکی از این گوشی های میان رده قدرتمند است که نسبت به قیمتش عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. این گوشی به صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شده است.

این صفحه نمایش کیفیت تصویر بسیار بالا و روانی را ارائه می دهد و از طرفی وضوح تصویر بسیار خوبی در شرایط نوری مختلف دارد.

در قسمت پشتی، سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی، سنسورهای دوربین سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

سنسور دوربین اصلی در نور روز و شب عملکرد بسیار خوبی دارد و سنسور دوربین فوق عریض نیز امکان ثبت تصاویر با زاویه دید وسیع (عکاسی از طبیعت و عکس های گروهی) را فراهم می کند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در نور روز عالی عمل می کند.

Redmi Note 12 4G

عملکرد دوربین این گوشی نیز نسبت به قیمت اقتصادی آن قابل قبول و در برخی موارد حتی بهتر از حد انتظار است. بیایید با ماژول دوربین اصلی شروع کنیم که دارای لنز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز فوق عریض با وضوح 8 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی با f/2.4 است. دیافراگم عملکرد دوربین در شرایط نور روز و به طور کلی نور کافی خوب و مناسب است.

رنگ های تصاویر عمدتا طبیعی هستند و اغراق آمیز نیستند، جزئیات به خوبی از هم جدا شده اند و در کل همه چیز به اندازه کافی خوب به نظر می رسد. این گوشی تثبیت کننده نوری ندارد بنابراین اگر می خواهید عکس های خوبی بگیرید باید حواستان به لرزش دست ها باشد و گوشی را در هنگام عکس گرفتن ثابت نگه دارید. قابلیت زوم این گوشی نیز نتایج خوبی دارد.

قیمت حدودی: ۷,۶۸۰,۰۰۰ تومان
خرید از دیجی کالا

 

گوشی شیائومی با مدل Poco X5 Pro

عملکرد چشم‌گیر دوربین پرچمدار ۱۰۸ مگاپیکسل

Poco X5 Pro

گوشی های سری پوکو شیائومی همیشه گزینه بسیار خوبی برای طرفداران گوشی های میان رده بوده و هستند. شیائومی پوکو ایکس 5 پرو 5 جی یکی از گوشی های میان رده این شرکت است که بدون هیچ تعریف اضافی، مشخصات فنی بسیار خوب و قدرتمندی دارد.

صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از نوع AMOLED، نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 900 نیت چیزی کم از کیفیت برای شما باقی نمی گذارد و حتی توانایی رقابت با آن را دارد.

گوشی های گران تر سنسور دوربین عریض با رزولوشن 108 با عملکرد بسیار خوب در عکاسی و فیلمبرداری به همراه سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی، سنسورهای دوربین سه گانه این گوشی را تشکیل می دهند.

برای دوربین سلفی سنسوری با وضوح 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. وجود پردازنده Snapdragon 778G 5G باعث شده تا این گوشی حتی در اجرای بازی ها و اپلیکیشن های سنگین نیز عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای هر بار 100 درصد شارژ در استفاده معمولی دو روز عمر مفید دارد و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 67 واتی به شما این امکان را می دهد که زمان کمی را صرف شارژ باتری از 0 تا 100 درصد کنید. در مجموع باید بگوییم که Xiaomi Poco X5 Pro 5G یک گوشی میان رده مجهز به صفحه نمایش بسیار باکیفیت، سنسور دوربین زاویه باز قدرتمند، پردازنده و باتری مناسب است.

Poco X5 Pro 5G

شیائومی در بخش دوربین چیزی برای این گوشی کم نگذاشته است. با سنسور دوربین عریض 108 مگاپیکسلی شروع می کنیم که بدون هیچ مقدمه ای عملکرد یک گوشی پرچمدار را دارد. در نور روز، این سنسور دوربین قدرتمند عملکرد خیره کننده ای دارد.

کنتراست بسیار خوب، دامنه دینامیکی گسترده و نمایش بسیار دقیق جزئیات از ویژگی های بارز تصاویر خروجی ثبت شده توسط این سنسور دوربین است. اما چالش اصلی بدون شک عکاسی در نور شب و نور کم است.

ابعاد بسیار خوب، دیافراگم عالی f/1.9، همه در کنار هم خروجی تصاویر را با روشنایی بسیار خوبی فراهم می کند. البته نباید تاثیر بالای نرم افزار عکاسی در حالت شب را فراموش کرد.

قابلیتی که به طور موثر نویزهای نور شب (نورهای مصنوعی مانند نور لامپ که تاثیر منفی بر کیفیت خروجی تصاویر دارد) را تا حد زیادی کاهش می دهد و در نهایت خروجی تصویر را با نویز کم و کیفیت بسیار خوب ارائه می دهد.

قیمت حدودی: ۱۳,۸۹۰,۰۰۰ تومان

خرید از دیجی کالا

 

گوشی موبایل شیائومی مدل 13T Pro

گوشی موبایل شیائومی مدل 13T Pro

بدون هیچ تعریف اضافی باید بپذیریم که گوشی های هوشمند شیائومی توانسته اند عملکرد درخشانی در زمینه میان رده و پرچمدار از خود به نمایش بگذارند و گوشی موبایل شیائومی 13 تی پرو یکی از محصولات بسیار باکیفیت این شرکت است که از آن بهره برده است. از مشخصات فنی قدرتمند با توجه به قیمت و مشخصات باید بگوییم که با یک قاتل پرچمدار روبرو هستید.

صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1220 در 2712 پیکسل از نوع AMOLED با قابلیت نمایش 446 پیکسل این گوشی در کنار قابلیت ارائه نرخ رفرش 144 هرتز و حداکثر روشنایی 2600 نیت نشان می دهد که شما با یک صفحه نمایش قدرتمند و بسیار باکیفیت روبرو هستید که حتی این قابلیت را دارد که عملکرد قدرتمندتری نسبت به برخی پرچمداران گران قیمت ارائه دهد.

گوشی موبایل شیائومی مدل 13T Pro

در پشت، یک سنسور دوربین اصلی با وضوح 50 مگاپیکسل، در کنار یک سنسور تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابر و یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض قرار دارد. وجود این سنسورهای قدرتمند دوربین باعث شده تا انتظارات شما از نظر اندازه یک گوشی پرچمدار در عکاسی در روز و شب به خوبی برآورده شود.

از طرفی در قسمت فیلمبرداری با توجه به قابلیت فیلم برداری با حداکثر کیفیت 8K می توانید با خیال راحت روی این گوشی حساب کنید. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هم در نور روز و هم در نور شب عملکرد خوبی دارد.

 

قیمت حدودی:۲۷,۱۹۹,۰۰۰ تومان
خرید از دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا