گوشی موبایل

ردمی K70 اولترا گوشی با باتری پرظرفیت است

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه مدل جدید Redmi K70 Ultra در بازار خانگی خود چین است. اما اطلاعات و شایعات مختلف در حال حاضر تعدادی از مشخصات آن را قبل از انتشار رسمی فاش کرده است.

در حال حاضر، آخرین شایعه حتی جزئیات مربوط به بسته باتری بزرگ برای گوشی هوشمند آینده را به اشتراک گذاشته است. این غول فناوری چینی قرار است گوشی‌های Redmi K70 Ultra و Note 13 Turbo را در نیمه اول سال جاری عرضه کند. جزئیات مربوط به K70 Ultra در چند هفته گذشته به صورت آنلاین منتشر شده است و آخرین اطلاعات مشخصات باتری آن را نشان می‌دهد. اسمارت پیکاچو در پست جدید Weibo مشخصات باتری قبلی را به اشتراک گذاشت.

در پست آنلاین ادعا شده بود که Redmi K70 Ultra از یک باتری بزرگ‌تر از 5000 میلی آمپرساعت انرژی می‌گیرد. وقتی یکی از کاربران Weibo از او پرسید که آیا این به معنای بسته باتری 5500 میلی آمپرساعتی است یا خیر، کارشناس اطلاعات به سادگی با یک ایموجی پاسخ داد. به عبارت دیگر، ظرفیت بزرگ 5500 میلی آمپرساعتی احتمالاً باتری است که به گوشی هوشمند جدید انرژی می‌دهد. افشا می‌افزاید که یک تبلت جدید Redmi نیز به‌زودی در چین عرضه می‌شود.

ردمی K70 اولترا گوشی با باتری پرظرفیت است

بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، انتظار می‌رود Redmi K70 Ultra دارای صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K و حداکثر روشنایی حداکثر 5000 نیت باشد. در بخش سخت افزاری، این گوشی به تراشه مدیاتک Dimensity 9300 مجهز شده که با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5T و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 همراه شده است. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم، بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

شیائومی و ردمی هر سال نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کنند که دارای مشخصات و طراحی شیک هستند. اطلاعات بیشتری از این مدل مورد اشاره در دست نیست و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد زیرا به‌زودی از راه خواهد رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا