گوشی موبایل

شیائومی پوکو ایکس 6 نئو بزودی معرفی می شود

ظاهرا شیائومی قصد داشته در آینده نزدیک یک مدل گوشی هوشمند جدید از برند زیرمجموعه POCO را در هند معرفی کند. دستگاه مورد بحث پوکو ایکس 6 نئو بوده که گفته می شود ماه آینده عرضه خواهد شد.

این خبر توسط افشاگر صنعت @saaaanjjjuuu منتشر شده که اطلاعات را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته است. او مدعی شد که سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در حال برنامه‌ریزی برای عرضه POCO X6 Neo در ماه آینده است. این بدان معنی بوده که عرضه برای مارس 2024 تعیین شده است. جدا از این، اطلاعات دهنده مشخصات کلیدی و جزئیات قیمت دستگاه آینده را نیز فاش کرد.

این مدل می‌تواند دارای یک صفحه نمایش بلند 6.67 اینچی AMOLED باشد که رفرش 120 هرتزی را ارائه می‌دهد. طبق گزارشات، در بخش سخت افزاری آن به تراشه مدیاتک Dimensity 6080 مجهز شده است. Sanju ادعا می‌کند که گوشی هوشمند جدید از یک باتری 5000 میلی آمپر‌ساعتی انرژی گرفته که از شارژ سریع سیمی 33 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد.

شیائومی پوکو ایکس 6 نئو بزودی معرفی می شود

در نهایت، قیمت X6 Neo نیز در این توییت ذکر شده است. قیمت این مدل حدود 15000 روپیه (180 دلار) است. اگرچه ممکن بوده این گوشی هوشمند زیر 15000 روپیه نیز عرضه شود. برای کسانی که نمی‌دانند، انتظار می‌رود POCO X6 Neo یک Redmi Note 13R Pro تغییر نام داده شود زیرا هر دو دارای شماره مدل‌های مشابه هستند.

جزئیات بیشتری در دست نیست تا به آن اشاره کرد. شیائومی سعی داشته سال 2024 را با محصولاتی جذاب و ارزشمند به پایان برساند. بنابراین انتظار رفته بزودی شاهد معرفی گوشی‌های جدید و متفاوت باشیم. تاکنون پوکو مدل نئویی ارائه نکرده و این گزینه اولین محسوب می‌شود. به هر حال جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این برند چینی چیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا