گوشی موبایل

نحوه مشاهده شماره تلفن های بلاک شده در اندروید

مسدود کردن مخاطبین ناخواسته در دستگاه اندرویدی شما یک ویژگی مفید است که به شما امکان کنترل تلفن و ارتباطات خود را می دهد. اما گاهی اوقات، ممکن است بخواهید دوباره از لیست مسدود شده خود بازدید کنید تا برخی از مخاطبین را رفع انسداد کنید یا حتی تأیید کنید که آنها هنوز مسدود هستند.

ما سه روش را برای مشاهده لیست مخاطبین مسدود شده شما در Android در نظر خواهیم گرفت: از طریق برنامه تلفن، برنامه Google Contacts و برنامه Messages.

How to See Blocked Numbers on Android

چرا مخاطبین را مسدود کنید

مسدود کردن مخاطبین در درجه اول به شما کمک می‌کند تا تماس‌ها و پیام‌های ناخواسته ارسال‌کنندگان هرزنامه، بازاریاب‌های تلفنی یا حتی همکاران سابق را فیلتر کنید. این تضمین می کند که ارتباط ناخواسته شما را آزار نمی دهد.

ممکن است بخواهید هر چند وقت یکبار از طریق مخاطبین مسدود شده خود مرور کنید تا لیست را بازبینی و ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که برخی از مخاطبین را رفع انسداد کنید یا آنها را همانطور که هست رها کنید. حتی ممکن است متوجه شوید که به‌طور تصادفی یک مخاطب را مسدود کرده‌اید، و می‌توانید این فرصت را داشته باشید که این عمل را لغو کنید.

How to See Blocked Numbers on Android

گذر از لیست مسدود شده همچنین می تواند برای والدینی که دستگاه های فرزندان خود را مدیریت می کنند مفید باشد . آنها باید مخاطبینی را که به شماره فرزندان خود دسترسی ندارند بررسی کنند تا بتوانند محیط امن تری برای فرزندان خود ایجاد کنند.

با استفاده از برنامه تلفن

ابتدا، ما به دنبال یافتن شماره‌های مسدود شده با برنامه تلفن سهام در دستگاه Android شما می‌شویم. مراحل ممکن است بسته به تلفن خاص شما متفاوت باشد. در برنامه تلفن یا شماره‌گیر، منو را باز کرده و به «تنظیمات» بروید.

در صفحه تنظیمات، روی «شماره‌های مسدود شده» ضربه بزنید.

با این کار لیستی از تمام شماره های مسدود شده در دستگاه شما باز می شود.

باز هم، بسته به دستگاه شما ممکن است متفاوت به نظر برسد، اما باید بخشی در تنظیمات وجود داشته باشد تا لیستی از شماره های مسدود شده را مشاهده کنید.

How to See Blocked Numbers on Android

با استفاده از برنامه Google Contacts

اگر از برنامه Google Contacts استفاده می کنید – که از قبل در تلفن های Google Pixel نصب شده است – دسترسی به مخاطبین مسدود شده خود در یک مکان بسیار آسان است.

ابتدا اپلیکیشن Google Contacts را باز کنید . سپس، به تب “Fix and Manage” در پایین صفحه بروید. گزینه “Blocked Numbers” را در زیر “Other tools” خواهید یافت. روی آن ضربه بزنید تا لیست مخاطبین مسدود شده را دریافت کنید.

این تمام چیزی است که وجود دارد!

How to See Blocked Numbers on Android

با استفاده از برنامه پیام ها

بررسی مخاطبین مسدود شده از طریق برنامه پیام‌های تلفن، تمام پیام‌های متنی را که از هرزنامه و شماره‌های مسدود شده دریافت نکرده‌اید، به شما نشان می‌دهد.

 

ابتدا اپلیکیشن Messages مورد نظر خود را باز کنید و به تنظیمات بروید. به دنبال بخشی باشید که در آن «اعداد مسدود شده» ذکر شده است. در این حالت، منو می گوید “هرزنامه و مسدود شده”.

با این کار تمام متن های شماره های مسدود شده به شما نشان داده می شود. این یک راه خوب است که گهگاه بررسی کنید تا مطمئن شوید چیزی را که می خواستید ببینید را از دست نداده اید.

نحوه رفع انسداد مخاطبین

برای رفع انسداد مخاطبین، معمولاً فقط می‌توانید روی شماره یا «X» کنار آن از لیست شماره‌های مسدود شده ضربه بزنید. لیست را معمولاً می‌توانید در تنظیمات > شماره‌های مسدود شده پیدا کنید. راهنمای کامل ما در مورد رفع انسداد شماره‌ها را برای دستورالعمل‌های دقیق‌تر بررسی کنید .

 

چگونه بفهمیم که بلاک شده‌ای؟

گاهی اوقات، ممکن است در گیرنده عمل مسدود کردن باشید. و وقتی این اتفاق می افتد، هیچ هشدار یا اعلانی وجود ندارد که به شما بگوید مسدود شده اید یا خیر. اما اگر هنگام تماس با شماره تماس برقرار نشود یا همیشه به پست صوتی هدایت شود، ممکن است مشکوک شوید که مسدود شده اید. اما ممکن است تلفن آن شخص خاموش شود.

 

یک راه مطمئن تر برای تشخیص اینکه آیا مسدود شده اید یا خیر این است که به سادگی با شماره آن شخص از تلفن دیگری تماس بگیرید. اگر آن تلفن بتواند به آن شخص دسترسی پیدا کند، احتمالاً مسدود شده اید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا